Društvo| Ljudska prava| Politika

Podsetnik za svedočenje

Nebojsa Krstic RSS / 24.04.2014. u 18:46

Dobio sam poziv od zamenika javnog tužioca g. Ratka Markovića da dođem u Više javno tužilaštvo u Beogradu, u svojstvu svedoka, a u slučaju Spiska „Naših“, tačnije, u postupku koji se vodi protiv osumnjičenog tog i tog, tu i tu, tad i tad, zbog krivičnog dela Rasna i druga diskriminacija iz člana 387 stav 2 u vezi stava 1 Krivičnog zakonika.

Gospodin zamenik tužioca u pismu me ljubazno obaveštava da ukoliko se ne odazovem, mogu biti prinudno doveden ili kažnjen novčano sa 100.000 dinara. S tim u vezi javilo mi se, pretpostavljam opravdano, pitanje: šta ću ja Višem javnom tužilaštvu? Šta se od mene očekuje?

 Da negiram razloge zbog kojih su „Naši“ moju malenkost uvrstile među srbomrsce? Ili da ih potvrdim? Nisam pravnik, oprostićete mi ako je pitanje glupo.

 Postavio sam ovo pitanje javno, pre dobijanja poziva, na Tviteru. Jedan mi je pravnik na to odgovorio da Zakon kaže da postojanje krivičnog dela zavisi od ličnog osećanja ugroženosti, pa tužilac zato mora da ga sazna. Meni, laiku, i daje nije jasno. Kakve veze imaju moja lična osećanja sa nečim što je krivično delo i što, po mom sudu, mora biti mereno objektivnim metrom? Jer, sad ću da banalizujem, ako sam ja recimo neustrašivi heroj, nema ni krivičnog dela. A ukoliko sam nekakav plašljivko, ima. Pazi bogati! Zar Zakon ne bi trebalo da bude isti za sve, pa i za ljude različitog odnosa prema strahu, tj. prema ličnom osećanju ugroženosti?

No, dobro. Šta je, tu je. Zakon je takav kakav je, pa ću se odazvati pozivu Tužilaštva, što bih, kao savestan građanin, učinio i da me g. Marković nije upozorio na opasnost da dođem u situaciju da platim globu od 100.000 dinara.

E sad, da se u Tužilaštvu ne bih brukao opisujući svoja tanana osećanja, mislio sam da ovde napišem kraći podsetnik onog što bih želeo da kažem.

Pre svega, reći ću, uz rizik da se svojim odgovorom svrstam u grupu neheroja, zbog pojavljivanja mog imena na Spisku „antisrba“ - osećam se ugroženim. Reći ću i da mislim da je osnovni smisao pravljenja ovakvog jednog spiska da se pomenuti osećaju ugroženim. Što bi se autor Spiska inače mučio?

Takođe, ako me neko bude pitao, reći ću da ovo svakako nije prvi spisak javnih delatnika kojima se lepi etiketa „izdajnika“ u poslednjih desetak godina. Imali smo nedavno zamenika ministra kulture koji je objavio jedan sličan spisak. Da li je povodom njega pokrenut nekakav postupak? Pa onda, ako zagrebemo u samo malo dalju prošlost, setićemo se da je u periodu 2005/6/7 bilo malo dana kada na stranicama Politike niste mogli da nađete optužbu da kabinet tadašnjeg predsednika Republike čine mahom srbomrsci i potencijalni izdajnici. Da se neko ne bi osetio zapostavljenim, pomenuću i list Pečat, u kome je toga bilo koliko vam duša ište, dok o mnogobrojnim internet sajtovima ne vredi ni trošiti reči. Kad sve ovo saberemo i oduzmemo, zaključak je da je sadašnja reakcija Višeg tužilaštva za svaku pohvalu, kao što je nemar nadležnih koji su ranije previđali krivična dela rasne i druge diskriminacija iz člana 387 stav 2 u vezi stava 1 Krivičnog zakonika za ozbiljnu kritiku.

Po mom skromnom mnjenju, tužiočev potez na simboličan način pravi distancu od totalitarnog titoističkog sistema, na koji se nakalemio Miloševićev, u kome je svaki politički neistomišljenik očas posla postajao „neprijatelj“, „izdajnik“, „strani plaćenik“ i „srbomrzac“. Pravi distancu čak i od postpetooktobarskog, koji se od prethodnih dramatično razlikovao, ali u kome institucije, kao što vidimo, nisu sankcionisale ono što im je Zakon nalagao. Takav novi pristup Tužilaštva, dozvolite mi da naglasim, za svaku je pohvalu.

A zašto se, napokon, osećam ugroženim?

Ako me ovo neko pita i ako uz to doda da u propratnom tekstu Spiska „Naših“ nema konkretnih pretnji, niti direktnih poziva na nasilje, reći ću sledeće: „Bogami, ima.“ Naime, autor kaže da je „Cilj objavljivanja spiska najvećih izdajnika i srbomrzaca među javnim ličnostima, ukazivanje javnosti na sve one koji šire govor mržnje prema srpskom narodu i čine teška krivična dela...“, a sve to rade „nekažnjeno“ jer „nikada do sada nisu izvedena pred lice pravde.“ Ergo, poštovani rodoljubivi narode, ako neće država da im sudi, sudite im vi. To je poruka Spiska. I ta poruka je poziv na linč, ona je pretnja i objektivan poziv na nasilje. I sve to nema nikakve veze sa bilo čijim subjektivnim osećanjem ugroženosti.

A kad sam već pred licem pravde, makar i u svojstvu svedoka, zahtevaću (ne znam da l’ imam prava nešto da zahtevam?), dobro, apelovaću na tužioca da podrobno ispita sve ono za šta me autor Spiska „tereti“. I ljubazno ću ga zamoliti da ako u svim onim CIA, FBI, IRI i NDI skraćenicama, koje mi „Naši“ prišivaju, pronađe umešane moje prste, ili bilo kakvu drugu antisrpsku, nenarodnu, protivdržavnu i sličnu aktivnost, neka me tužilac, dakle, pod hitno pozove poznaniju prava. Pa bar da tu temu skinemo sa spiska.

Objavljeno u Danasu, 24. 4. 2014.



Komentari (332)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

freehand freehand 17:54 26.04.2014

Re: čiji su NAŠI?

a ko je, molicu lepo?

Tomislav Nikolić.
U prethodnoj Vladi predsednik je bio Mirko Cvetković.
Al rekoh - pusti činjenice. Dobro ti ide ovako.
8c_competizione 8c_competizione 17:58 26.04.2014

Re: čiji su NAŠI?

zar Mirko Cvetković nije bio premijer?

zar isti nije bio iz DSa?

na kraju, zar se Mirko Cvetković uopste i pitao za nesto tada? vrlo dobro znas ko se za sve pitao. da li se pravis lud ili ti samo trenutno tako odgovara je vec drugo pitanje!


freehand freehand 18:02 26.04.2014

Re: čiji su NAŠI?

8c_competizione
zar Mirko Cvetković nije bio premijer?

zar isti nije bio iz DSa?

na kraju, zar se Mirko Cvetković uopste i pitao za nesto tada? vrlo dobro znas ko se za sve pitao. da li se pravis lud ili ti samo trenutno tako odgovara je vec drugo pitanje!


Kakve sad to veze ima sa Dačićem?
Razumeo sam da si napisao da je lepi BoTa dao premijersko mesto Dačiću. Rekoh da nije. Šta ti sad ovo znači?
8c_competizione 8c_competizione 18:06 26.04.2014

Re: čiji su NAŠI?

Razumeo sam da si napisao da je lepi BoTa dao premijersko mesto Dačiću. Rekoh da nije. Šta ti sad ovo znači?


znaci da znas vrlo dobro ko je povlacio poteze u DS u to vreme te da se bez BoTe nije mogla doneti takva odluka. takodje, nije ni bitno je li BoTa ili nije, DS je donela tu odluku da Dacic dobije premijersko mesto ili je na tu odluku pristala

EDIT: nego da se ja polako odjavim, imam i pametniji poslova za subotu vece!

pozdrav!
freehand freehand 18:10 26.04.2014

Re: čiji su NAŠI?

8c_competizione
Razumeo sam da si napisao da je lepi BoTa dao premijersko mesto Dačiću. Rekoh da nije. Šta ti sad ovo znači?


znaci da znas vrlo dobro ko je povlacio poteze u DS u to vreme te da se bez BoTe nije mogla doneti takva odluka. takodje, nije ni bitno je li BoTa ili nije, DS je donela tu odluku da Dacic dobije premijersko mesto ili je na tu odluku pristala

Aman... Pazi ovako: Premijer je reč koja se kod nas koristi kao sinonim za predsednika Vlade. Ivica Dačić je postao predsednik Vlade u kolaiciji sa SNS a mandat mu je dao Tomislav Nikolić.
Razumeš? Ne razumeš?
Ili ti je pesnička sloboda bitnija od faktografije?
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 18:15 26.04.2014

Re: čiji su NAŠI?

razumem ja odlicno, izmedju takve "politicke opcije" i kriminala razlike nema! bar meni ne!

Pa to ti i kažem, ne razlikuješ.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 18:16 26.04.2014

Re: čiji su NAŠI?

ako me secanje ne vara, Srbija jos uvek nema direktni izborni sistem (osim za preCednika), tako da Dacica nije izborni rezultat postavio za premijera, vec koalicioni dogovor. a taj dogovor je sa strane DS u vreme kada ste pobedjivali vodio lepi BoTa, ne?

Ne.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 18:18 26.04.2014

Re: čiji su NAŠI?

8c_competizione

zar Mirko Cvetković nije bio premijer?

zar isti nije bio iz DSa?


Nije.
mariopan mariopan 18:29 26.04.2014

Re: čiji su NAŠI?

freehand
.sto je ovim najnovijim izborima i potvrdjeno.

Šta je potvrđeno ovim najbovijim izborima? Da je u prethodne dve godine sve bilo ok? Ili da pre toga ništa nije bilo ok pa je sad sve mnogo bolje?
A oko izbora manjeg zla - negde sa punoletstvom - za one koji malo kasne - dođe momenat u kome se shvata da se, na žalost, velika većina životnih izbora na to svodi.

Ne svodi se.
Ne bira se zlo, nikada, samo ako od zla ne možeš da se odbraniš, ako si nemoćan, qako je sveopšte zlo nadvladalo.
To je razmišljanje logoraša kome je zlo, ali ne može da bira dobro jer ga nigde nema.
Pitanje je zašto ga nema?
Da li smo mi u logoru i ne možemo da biramo dobro jer ga nema, nego moramo da biramo zlo, makar manje zlo, da nam bude lakše?
I manje zlo je zlo, i niko ga dobrovoljno ne bira..
angie01 angie01 18:42 26.04.2014

Re: čiji su NAŠI?

evo, samo cu jos ovo,...

on zna šta je to što svi ostali znaju.

JA tvrdim, tj. mislim


pa i on misli/tvrdi da svi, a ti mislis/tvrdis da sve.

Umesto što mi tražiš da nabrajam to sve, zar nije lakše da ti nabrojiš jednu, dve ili tri stvari koje su danas bolje nego što su bile do 2012.


moram da te podsetim odakle smo krenuli,


a sto se politicara tice, ti tu mesas neke tvoje, ( ili bilo cije) privatne simpatije i saznanja o nekome, a zanemarujes opstu katastrofu koji je njihov rad proizveo za gradjane


Ovo sa opštom katastrofom je, naravno, jedna od elementarnih gluposti i opštih mesta koja nisu plod razmišljanja mozga koji ima više od 3 mg upotrebljivog nervnog kiiva.


kada ti nekom uvrdljivo kazes da nije u pravu, valjda onda osnovna pristojnost-ako je to uopste vise u igri, nalaze da to barem argumentujes.

to uporedjivanje, da li je sada gore od vaseg loseg je ravno cinizmu nekoga ko jos zeli moralnu satisfakciju.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 18:56 26.04.2014

Re: čiji su NAŠI?

angie01
izvini sto se mesam, samo hocu da ti kazem, da je Brajovic mala maca:)

Пази, због овога мала ћеш ми платити ;-)
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 19:02 26.04.2014

Re: čiji su NAŠI?

praviću se i sada da je ovo infantilno peckanje sa doktorom i lečenjem još jedno moje učitavanje, i da nije posledica tvoje frustracije izazvane neodrživošću stava koji (ni)si izneo.

Не верујем да си ти спреман да видиш безинтересну рационалност мога питања, па се, утолико, слажем с тобом: даљи разговор је беспредметан.
mariopan mariopan 19:13 26.04.2014

Re: čiji su NAŠI?

Nebojsa Krstic
a sto se politicara tice, ti tu mesas neke tvoje, ( ili bilo cije) privatne simpatije i saznanja o nekome, a zanemarujes opstu katastrofu koji je njihov rad proizveo za gradjane

Ovo sa opštom katastrofom je, naravno, jedna od elementarnih gluposti i opštih mesta koja nisu plod razmišljanja mozga koji ima više od 3 mg upotrebljivog nervnog kiiva.

Ne primećuješ da si izuzetno privilegovan što ne znaš kakav je život prosečnog građana Srbije, za koga kažeš da nema gram mozga da primeti kako mu je sada daleko bolje nego što je bilo jer ste ga vi iz DS-a svojom vladavinom usrećili i omogućili mu život dostojan čoveka, ali on je previše glup da to shvati i primeti?

Evo, i ja ću ići na sud kao svedok krajem meseca, za proces koji traje skoro 20 godina, već sam zaboravila kako se zovu tuženi....a tvoj slučaj je pod hitno rešavan i šta mi tu kakimo o državi koja ne valja?

Sve je super uređeno samo mi još da kupimo gram mozga i to primetimo?
8c_competizione 8c_competizione 19:27 26.04.2014

Re: čiji su NAŠI?

Ne.

Nije.


izvinjavam se, usput sam se izgubio, oce to nas gastarbajtere

nego pogledah malko Wikipediju da se informisem za Ivicu

"and from 2008 to July 2012 he served as First Deputy Prime Minister, as well as Minister of Internal Affairs."

i lepog BoTu

"politician who served as President of Serbia from 2004 to 2012"

poredjenjem godina na vlasti vidi se da je Ivica bio neko i nesto za vreme vladavine BoTe

dalje mudre knjige internetske kazu:

"On 27 June 2008, Tadić named Mirko Cvetković for the new Prime Minister, following the victory of his party coalition in parliamentary election that took place in May. Cvetković was sworn in after giving the oath in the National Assembly on 7 July 2008.[53]"

nadjoh i ovo a vala i ovo

ok, mozda mi je poneki detalj promakao, cini se da sustina nije. barem sustina mog stava!
8c_competizione 8c_competizione 19:31 26.04.2014

Re: čiji su NAŠI?

Ne primećuješ da si izuzetno privilegovan što ne znaš kakav je život prosečnog građana Srbije, za koga kažeš da nema gram mozga da primeti kako mu je sada daleko bolje nego što je bilo jer ste ga vi iz DS-a svojom vladavinom usrećili i omogućili mu život dostojan čoveka, ali on je previše glup da to shvati i primeti?


Mariopan, evo malko teksta za razbudjivanje i otvaranje ociju gdinu Krsticu.

Sve je super uređeno samo mi još da kupimo gram mozga i to primetimo?


imati posle kupovine gram mozga moze biti skakljivo za sledecu garnituru vlasti. pink naocare se vise isplate

Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 19:45 26.04.2014

Re: čiji su NAŠI?

on zna šta je to što svi ostali znaju.

JA tvrdim, tj. mislim


pa i on misli/tvrdi da svi, a ti mislis/tvrdis da sve.

Ovde me već hvata zamor koji me sprečava da ti dalje objašnjavam kojiko to nema veze jedno s drugim.
kada ti nekom uvrdljivo kazes da nije u pravu, valjda onda osnovna pristojnost-ako je to uopste vise u igri, nalaze da to barem argumentujes.

Moje je mišljenje da su ljudi koji ne umeju da razumeju ni osnovnu vrednosnu razliku u pojavama budale. A takvih ima koliko oćeš. Žao mi je što to nekad izbije iz mene.

Što se argumentovanja tiče...pazi, nisam ja ovde izašao s tezom da je pretprošla vlada bila genijalna. Da jesam, logično bi bilo da mi se traži da to argumentujem.

Nego si ti rekla kako je sve bilo katastrofa. Valjda ti onda treba da argumentuješ...a najbolje ćeš na bazi poređenja sa onima koji su posle tj sad na vlasti..

to uporedjivanje, da li je sada gore od vaseg loseg je ravno cinizmu nekoga ko jos zeli moralnu satisfakciju.

Zaista ne vidim cinizam u želji da se uporede posledice rada dve vlade. Ili dve vlasti.

Pritom, imaš šansu da me poklopiš svim onim boljicima kojih ima danas u Srbiji, i da mi time oduzmeš šansu za satisfakciju


Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 19:53 26.04.2014

Re: čiji su NAŠI?

Mariopan, evo malko teksta za razbudjivanje i otvaranje ociju gdinu Krsticu.

Samo pazi, ako sam ja odgovoran za rad svih koji su vršili vlast od 2000. naovamo, onda sam ladno i za ovu u poslednje dve godine, i za ovu koja startuje od sutra.

Mislim, što da ne?
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 19:54 26.04.2014

Re: čiji su NAŠI?

Nego si ti rekla kako je sve bilo katastrofa. Valjda ti onda treba da argumentuješ...a najbolje ćeš na bazi poređenja sa onima koji su posle tj sad na vlasti..

На жалост, признајем: они су нас задужили још више него "ви".
(За мене "ви" не постоји. него смо то све -- "ми".)
И ништа нису урадили, осим у домену таблоидно-затворске-Фекетић естетике. Баш ништа. Тотална тропа. Ужас. У-ж-а-с...
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 20:03 26.04.2014

Re: čiji su NAŠI?

На жалост, признајем: они су нас задужили још више него "ви".
(За мене "ви" не постоји. него смо то све -- "ми".)
И ништа нису урадили, осим у домену таблоидно-затворске-Фекетић естетике. Баш ништа. Тотална тропа. Ужас. У-ж-а-с...

a ja se ni sa tim ne slažem.

Mislim da su pored mnogih loših uradili i neke dobre stvari.

Tu, u stvari ne mislim na NJIH, nego konkretno na Vučića:

Dobro je što je promenio svoj vrednosni i politički kompas.

Dobro je što je uhapsio Miškovića. Dobro je što je potpisao briselski papir. Dobro je što je uveo disciplinu u državnu upravu. Ta se disciplina najviše bazira na strahu od njega, Vučića...ali je sama po sebi dobra...Dobro je što je građanima ulio neku novu nadu (inaće ne bi dobio toliko glasova)...

8c_competizione 8c_competizione 20:06 26.04.2014

Re: čiji su NAŠI?

Samo pazi, ako sam ja odgovoran za rad svih koji su vršili vlast od 2000. naovamo


nas narod lepo kaze "s kim si takav si"

dok ste bili sa njima, drznicima na vlasti, ipak je sve bilo cool, ne?

a sada je vec problem!?!?!

ne kazem da ste vi licno krivi, ali s obzirom da ste sa djavolom tikve sadili ... ko vam je kriv

ja licno ocekivao da se ipak bavite muzikom. politika je stara kurva i neko na kraju uvek ostane izj..an
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 20:12 26.04.2014

Re: čiji su NAŠI?


a sada je vec problem!?!?!

ne kazem da ste vi licno krivi, ali s obzirom da ste sa djavolom tikve sadili ... ko vam je kriv

A ja, opet, računam, ima dosta ološa i koji stvari posmatra sa strane i kenjka.
8c_competizione 8c_competizione 20:12 26.04.2014

Re: čiji su NAŠI?

Ta se disciplina najviše bazira na strahu od njega, Vučića...ali je sama po sebi dobra...


ne vodi li to strahovladi i "buducem vodji"?

Dobro je što je uveo disciplinu u državnu upravu.


mislim da je uveo jedino Putinovske metode discipline. sistemska resenja koja je Radulovic predlagao je oberucke iskuferisao iz Vlade!

Bog sam zna sta je potpisano u ugovoru sa Arapima. ok, krenulo je na bolje (Air Serbia) posto ima manje partijskih pijavica na sisi i poceli su modernije da posluju. ALI, ima jako mnogo rupa i tajnih delova Ugovora, koji jos uvek nije u celosti objavljen ako sam dobro obavesten. Gradjani Srbije i dalje ne znaju da Srbija (dakle oni) placaju gomilu stvari. Da Air Serbia uzima na lizing avione od samih Arapa, koji odredjuju cenu lizinga. Avioni nisu novi, vec drndani po juznoj Americi (ovo je tek posebna prica za poseban blog). suska se da je sledece na tapetu Aerodrom Bgd. Iscenirace potraznju dugova prema JATu (Air Serbia) i ovi ce je tiho i "legalno" preuzeti!

A Feketic? ako je neko u istoriji politike sebi toliko pucao u nogu, kada mu to uopste u zivotu nije trebalo, to je bilo to!
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 20:14 26.04.2014

Re: čiji su NAŠI?

ja licno ocekivao da se ipak bavite muzikom. politika je stara kurva i neko na kraju uvek ostane izj..an

Jes ti na kraju uspeo da rasčivijaš ko je kad bio premijer, ko je bio Dačić, a ko je bio predsednik koji je dao mandat Dačiću?
8c_competizione 8c_competizione 20:15 26.04.2014

Re: čiji su NAŠI?

A ja, opet, računam, ima dosta ološa i koji stvari posmatra sa strane i kenjka.


pa nemozemo bas svi da budemo VIP

vidis kako se Vucicu omaklo sa Radulovicem? pustio ga da udje u klub, a ovaj se raskenjao!

"ignorance is blissful sometimes"
mariopan mariopan 20:18 26.04.2014

Re: čiji su NAŠI?

Nebojsa Krstic
Mariopan, evo malko teksta za razbudjivanje i otvaranje ociju gdinu Krsticu.

Samo pazi, ako sam ja odgovoran za rad svih koji su vršili vlast od 2000. naovamo, onda sam ladno i za ovu u poslednje dve godine, i za ovu koja startuje od sutra.

Mislim, što da ne?

Ja ne kažem da si odgovoran, odgovoran si samo za svoj komentar.
8c_competizione 8c_competizione 20:19 26.04.2014

Re: čiji su NAŠI?

Jes ti na kraju uspeo da rasčivijaš ko je kad bio premijer, ko je bio Dačić, a ko je bio predsednik koji je dao mandat Dačiću?


mislim da sam svoju zabunu elaborirao malko gore

rezime: pored ministra unutrasnjih dela, bio je i prvi zamenik premijera, dve vrlo bitne funkcije, ukoliko se uzme u obzir da Deda Mraz nije bas bio uvek pitan sta da se radi u toj Vladi, ako cemo posteno. Corax mu je i vise nego nekoliko puta posvetio paznju zbog istog problema

zadovoljan mojom parcijalnom informisanoscu koja ipak nije bila daleko od istine? mozda su ti ona dva mala linkica "ovo i ovo" promakla?
mariopan mariopan 20:22 26.04.2014

Re: čiji su NAŠI?

8c_competizione
Mariopan, evo malko teksta za razbudjivanje i otvaranje ociju gdinu Krsticu.

Ja sam to već iščitala, kačila Hajkula kod Radulovića.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 20:22 26.04.2014

Re: čiji su NAŠI?

Jes ti na kraju uspeo da rasčivijaš ko je kad bio premijer, ko je bio Dačić, a ko je bio predsednik koji je dao mandat Dačiću?


mislim da sam svoju zabunu elaborirao malko gore

rezime: pored ministra unutrasnjih dela, bio je i prvi zamenik premijera, dve vrlo bitne funkcije,

Bio je. Ali samo zato što su Ulof Palme i Vili Brant u to vreme bili sprečeni inače bi oni.
freehand freehand 20:28 26.04.2014

Re: čiji su NAŠI?

Ne svodi se.
Ne bira se zlo, nikada, samo ako od zla ne možeš da se odbraniš, ako si nemoćan, qako je sveopšte zlo nadvladalo.
To je razmišljanje logoraša kome je zlo, ali ne može da bira dobro jer ga nigde nema.
Pitanje je zašto ga nema?
Da li smo mi u logoru i ne možemo da biramo dobro jer ga nema, nego moramo da biramo zlo, makar manje zlo, da nam bude lakše?
I manje zlo je zlo, i niko ga dobrovoljno ne bira..

Vidi, Mariopan: ovde pričamo o politici i to u okviru nekakvih datih premisa i metafora koje su inače zacarile našim jezikom kad o njoj (politici) raspravljamo. Jedna od tih opštevažećih premisa - sa komom se ja, primetila si sigurno, nikako ne slažem - jeste da je politika zlo po sebi. Pošto čak ni ja nemam živaca da se svakog puta svađam oko toga - onda bar kažem da politike nikako nisu iste. A ni političari.
E o tome je reč.
A neverovatan je broj ljudi koji imaju specifičan doživljaj realnosti kombinovan sa pomerenošću perspektive, isključivo na period do pre dve godine. I to sa nekakvim osvetničkim žarom koji čini da ni Etihad, ni Beograd na vodi, ni Mali na Beogradu, ni Slina na MUP-u, ni Feketić na televiziji, ni cela Srbija u tabloidima - u rial lajfu ne postoje. Ili postoje kao odrazi zločinačkog delovanja Borisa Tadića i Mirka Cvetkovića.
freehand freehand 20:32 26.04.2014

Re: čiji su NAŠI?

bio je i prvi zamenik premijera

Nije bilo "prvog zamenika premijera" u toj Vladi.
Al opet - umetnička sloboda je važnija.

I nema veze što ne znaš, dok god voliš. Ljubitelji ruluju!
8c_competizione 8c_competizione 20:48 26.04.2014

Re: čiji su NAŠI?

dok god voliš. Ljubitelji ruluju!


pu, pu da ne cuje zlo!

otkude ti ideja da volim?
freehand freehand 20:50 26.04.2014

Re: čiji su NAŠI?

otkude ti ideja da volim?

Pa nisam mogao da smislim drugi razlog za pedeset komentara, čak i sad dok radiš pametnije stvari subotom uveče.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 20:55 26.04.2014

Re: čiji su NAŠI?

Nebojsa Krstic
Tu, u stvari ne mislim na NJIH, nego konkretno na Vučića:

Dobro je što je promenio svoj vrednosni i politički kompas.

Dobro je što je uhapsio Miškovića. Dobro je što je potpisao briselski papir. Dobro je što je uveo disciplinu u državnu upravu. Ta se disciplina najviše bazira na strahu od njega, Vučića...ali je sama po sebi dobra...Dobro je što je građanima ulio neku novu nadu (inaće ne bi dobio toliko glasova)...

Ах, ти то гледаш политички?
Мене економија брине, а политика... свака ће бити иста, под присилом Брисела и немања пара. Тврдим: свака.

Даље, дисциплина која не почива на институционалном решењу и није дисциплина.
Да цитирам:
„Данас у Србији правитељства, у правоме смислу ове речи, нема никаквога, него сте цело правитељство ви сами: кад сте ви у Крагујевцу, и правитељство је у Крагујевцу; кад сте ви у Пожаревцу, и оно је у Пожаревцу; кад сте ви у Tопчидеру, и оно је у Tопчидеру; кад сте ви на путу, и оно је на путу; а да Ви сутра, сачувај Боже, умрете (које једном мора бити), умрло би и правитељство, па онда, ко би био јачи, онај и старији.” (Вук Караџић Милошу Највећем)

А нада? Нада која почива на тетошењу владајућег рђавог менталног обрасца у Срба и није баш нека нада...
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 21:15 26.04.2014

Re: čiji su NAŠI?

Ах, ти то гледаш политички?
Мене економија брине, а политика... свака ће бити иста, под присилом Брисела и немања пара. Тврдим: свака.

Mislim da žešće grešiš. Ovde je jedino verovatno da svaka vlast u političkom smislu bude onakva kakva bi bila da se Vučić nije promenio. Sve drugo je čudo daleko veće od pronalaska Higzovog bozona.
urbana_gerila urbana_gerila 22:03 26.04.2014

Re: čiji su NAŠI?

8c_competizione

ja licno ocekivao da se ipak bavite muzikom.


ako se to što si očekivao odnosi na domaćina - pupupu.
ubeđen sam da je manju štetu napravio kao savetnik, a nekima je i na polzu bio...
charlie charlie 22:49 26.04.2014

Re: čiji su NAŠI?

angie01

Коме треба пре веровати: Чарлију или мени?


sto ne znaci da carli ili bilo ko drugi, koji se profesionalno ne bavi temom o kojoj se price- ne sme, ili ne treba da ima svoje misljenje!


a sto se politicara tice, ti tu mesas neke tvoje, ( ili bilo cije) privatne simpatije i saznanja o nekome, a zanemarujes opstu katastrofu koji je njihov rad proizveo za gradjane - ja ponavaljam, zasto bi bilo ciji rezultati, a narocito oni pozitivni bili tajna, narocito od onih koje mi placamo da bi ih ostvarili, pa onda o raznim temama pricamo na nivou- pa vi ne znate, niste upuceni, zlonamerni i sl....

која разуме механизме функционисања система, то боље види него ти или ја, људи са стране.


a sto? Bilo koji politicar? Je l zato sto su ucestvovali u njegovom stvaranju?


шта је највише на памети Србима, шта их највише брине, па је све моје тезе оборила навођењем неког скорашњег истраживања.


I, sta ih brine po tom istrazivanju?...Iz druge galaksije!


mene recimo brine, sto ja moje fino, kulturno & obrazovano-mahom u inostranstvu u odlicnim skolama, koje smo sami platili- dete, necu moci da lagano ubacim u neko javno preduzece, gde ce odmah da trazi doskolovavanje, na racun firme, naravno i gde ce imati odlicno radno mesto, bez obzira na potrebne sposobnosti i radno iskustvo, ali ce zato imati mnogo vecu platu u jedinici koja veoma slabo radi, od kolege na istoj poziciji u jedinici koja pak najbolje posluje.

Шта рећи када си ти све рекла !?
Бојим се да ћеш - уз све разлике и сво почетно одбијање - постати мој идол !
Па, ако и хоћеш !
charlie charlie 22:52 26.04.2014

Re: čiji su NAŠI?

angie01
urbana_gerila


izvini sto se mesam, samo hocu da ti kazem, da je Brajovic mala maca:), nema veze sa gordoscu i te munje, ono, fin jedan covek, da sedite u kafani i isto ovako razgovarate, apsolutno ne bi bilo ovog misaderstendiga izmedju vas- naprostiv.

Ја сам, исто, један фини човек, само што сам ја, за разлику од поментуога, мали мачор - који не воли да седи у кафани.
charlie charlie 22:55 26.04.2014

Re: čiji su NAŠI?

Predrag Brajovic
urbana_gerila
puno je tih pitanja koja samo otvaraju nova, no poenta onoga što hoću da kažem je da ako neko insistira na komunikaciji isključivo sa nekim koga zna ili zna...

Право да ти кажем, ја тако нешто никад нисам рекао. Занимљиво, ово делује као да хоћеш да ме омаловажиш?

Али, када, рецимо, Гордана Чомић пише о некој политичкој теми, проблемима њених процедура, расположењу грађана о њој, претежном расположењу међу професионалним политичарима -- онда то, једноставно, често има већу специфичну тежину. Јер она, на пример, има податке: ја сам се, с њом, једном приватно расправљао шта је највише на памети Србима, шта их највише брине, па је све моје тезе оборила навођењем неког скорашњег истраживања. Или, гледајући како је могуће направити системске промене: велика је вероватноћа да она, која разуме механизме функционисања система, то боље види него ти или ја, људи са стране.

То је као онај Далијев цртеж на салвети: рука мајстора, рука којој најчешће треба веровати.

Тако, рецимо, и мојим оценама литерарних дела треба веровати до једне лепе мере: ипак су оне оцене неког ко се професионално бавио књижевном критиком, а и сам се бави писањем. Такође су то оцене некога ко је помало свестан својих слепих литерарних мрља. И тај професионалац, то јест ја, и и поред свих личних несимпатија за Басару, никад не би за њега написао да је пискарало. Штавише, тврдим да је добар писац.

Коме треба пре веровати: Чарлију или мени?

Теби !
Због твоје професионалне позиције, те због тога што си у стању да апстрахујеш личне несимпатије према поменутом (хм, рецимо) писцу - за разлику од мене.
angie01 angie01 22:59 26.04.2014

Re: čiji su NAŠI?

Moje je mišljenje da su ljudi koji ne umeju da razumeju ni osnovnu vrednosnu razliku u pojavama budale.


sta, ovo ti je dodatak za nemanje dovoljno mozga da se shvati kvalitet vladavine ds-a?:))


Nego si ti rekla kako je sve bilo katastrofa. Valjda ti onda treba da argumentuješ...a najbolje ćeš na bazi poređenja sa onima koji su posle tj sad na vlasti..


razlika je znacajna- ali na vasu stetu- jer ste vi bili opcija odabrana od strane najvece ikada formirane gradjanske energije u novijoj istoriji da promeni stvari na bolje, jer ste to obecali i onda najstrasnije izneverili, napravivsi pri tome takvu konstrukciju funkcionisanja drzave, gde je vlast kompradorski- na stetu zemlje i njenih gradjana, a u svoju korist sistematski unistili sve.

od ovih sada niko nista ni ne ocekuje- oni su samo zauzeli vasa mesta na tom Frankenstajnu i dodace svoje delove.

ali ste vi cudoviste napravili!


ps-
pazi, nisam ja ovde izašao s tezom da je pretprošla vlada bila genijalna. Da jesam, logično bi bilo da mi se traži da to argumentujem.

pa cudno izvrtanje- ti si rekao da sam ja glupa, jer kazem da je bila katastrofa, a ti pak tvrdis da je bilo ok- ali ne mozes da izdvojis ni jednu jedinu stvar, kao potvrdu tog misljenja, ili tvrdnje.
angie01 angie01 23:06 26.04.2014

Re: čiji su NAŠI?

Пази, због овога мала ћеш ми платити ;-)


to je bilo iz neznosti:)


angie01 angie01 23:08 26.04.2014

Re: čiji su NAŠI?

постати мој идол !
Па, ако и хоћеш !




cekaj bre, polako-...znas kako to posle ide sa Idolima:)
charlie charlie 23:11 26.04.2014

Re: čiji su NAŠI?

angie01
постати мој идол !
Па, ако и хоћеш !




Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 23:37 26.04.2014

Re: čiji su NAŠI?

razlika je znacajna- ali na vasu stetu- jer ste vi bili opcija odabrana od strane najvece ikada formirane gradjanske energije u novijoj istoriji da promeni stvari na bolje

Koje građanske energije? 2008?

Ta energija je 2008. bila za nijansu samo veća od energije pristalica SRS.
napravivsi pri tome takvu konstrukciju funkcionisanja drzave, gde je vlast kompradorski- na stetu zemlje i njenih gradjana, a u svoju korist sistematski unistili sve.

Uništila šta sve? sve ono što je stvarano do 2000? Ili?
od ovih sada niko nista ni ne ocekuje- oni su samo zauzeli vasa mesta na tom Frankenstajnu i dodace svoje delove.

Besmislica! Možda ti ne očekuješ ništa, ali mnogi među komentatorima na ovom blogu očekuju.
ali ste vi cudoviste napravili!

Mi smo napravili čudovišta od koga? Od nekih koji su prethodno bili divni ljudi, demokrate, prosvetitelji i narodni vidari?

Nemoj da se ljutiš, ali kad pročitam nešto glupo ne mogu da to pohvalim.
angie01 angie01 23:57 26.04.2014

Re: čiji su NAŠI?

Nemoj da se ljutiš, ali kad pročitam nešto glupo ne mogu da to pohvalim.



da se ljutim na sta?

to sto ti pod imenom i prezimenom-po tvom misljenju, legalno vredjas, umesto da navedes bar jedan faking primer da je bilo sta bilo ok?

to sto negiras vasu katastrofalnu vladavinu sa nesagledivim losim posledicama po zemlju i njene gradjane, gde je ovaj sadasnji izbor samo visnja na torti?

pa ne, dear Krsticu, to je sve sa tvoje strane linije, koja jasno deli tebe i mene.
8c_competizione 8c_competizione 00:12 27.04.2014

Re: čiji su NAŠI?

Pa nisam mogao da smislim drugi razlog za pedeset komentara, čak i sad dok radiš pametnije stvari subotom uveče.


spremana je gibaja, sa korama od cuvene Crnogorke na Zelenjaku. ta zena je umetnica!

sir na zalost nije bas Cacanski, onaj stari sa udenutom paprikom dve da zamirise, morao sam se zadovoljiti "Balkanskim sirom" koji ovde mogu naci!

uz Belu Osu i gibaju zacakle oci i Nemcovima

da si ti meni ziv i zdrav!

ma nek je i Krle i ovi njegovi ziv i zdrav. ceh ce vec neko drugi platiti. "Lepa Brena za 4 osobe!"
8c_competizione 8c_competizione 00:14 27.04.2014

Re: čiji su NAŠI?

pa ne, dear Krsticu, to je sve sa tvoje strane linije, koja jasno deli tebe i mene.


Angie, da postoji neka opcija da te nekako vise preporucim od ovog jednog jedinog moguceg, rado bi to ovde uradio, iz poslednjih par komentara.

bolje nije moglo biti sroceno.

8c_competizione 8c_competizione 00:26 27.04.2014

Re: čiji su NAŠI?

2001-2010 linak

2008-2012 linak

jucedanassutra

141k

66k

freehand freehand 00:27 27.04.2014

Re: čiji su NAŠI?

8c_competizione
pa ne, dear Krsticu, to je sve sa tvoje strane linije, koja jasno deli tebe i mene.


Angie, da postoji neka opcija da te nekako vise preporucim od ovog jednog jedinog moguceg, rado bi to ovde uradio, iz poslednjih par komentara.

bolje nije moglo biti sroceno.


A jel se osvrnete vi nekad oko sebe, da vidite ko je sve tu sa te vaše strane?
angie01 angie01 00:33 27.04.2014

Re: čiji su NAŠI?


A jel se osvrnete vi nekad oko sebe, da vidite ko je sve tu sa te vaše strane?


pa, ovi bez 3g mozga.
freehand freehand 00:35 27.04.2014

Re: čiji su NAŠI?

angie01

A jel se osvrnete vi nekad oko sebe, da vidite ko je sve tu sa te vaše strane?


pa, ovi bez 3g mozga.

A, dobro onda. Svesna odluka, to je ok.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 00:36 27.04.2014

Re: čiji su NAŠI?

to sto ti pod imenom i prezimenom-po tvom misljenju, legalno vredjas, umesto da navedes bar jedan faking primer da je bilo sta bilo ok?

Pa da, mene su već dvojica tužilia što sam ih vređao na blogu.

To i jeste poenta. Nisam se sakrivao iza pseudonima.

Ne razumem kakav primer želiš. Svaki ekonomski parametar je bio bolji nego danas. Javni život bio je pristojniji. Lekari i profesori nisu plaćali neustavni "solidarni" porez.Mediji su bili ozbiljniji. Manje je bilo nasilja. Kriminalci se nisu upucavali po ulicama i nisu paradirali po televizijama. Ministar inostranih poslova je znao engleski. Predsednik Srbije nije kupio diplomu.
to sto negiras vasu katastrofalnu vladavinu sa nesagledivim losim posledicama po zemlju i njene gradjane, gde je ovaj sadasnji izbor samo visnja na torti?

Kojim nesagledivim posledicama? Političkim? Ekonomskim? Pa ceo svet je bio u najvećoj krizi u poslednjih 80 godina. Kosovsko pitanje rešavano je dijalogom. Haški sud završen, Dobijene vize. Srbija napredovala ka EU. O čemu ti govoriš?
8c_competizione 8c_competizione 00:38 27.04.2014

Re: čiji su NAŠI?

A jel se osvrnete vi nekad oko sebe, da vidite ko je sve tu sa te vaše strane?


nekad mi bude reper i broj preporuka na komentar. a tebi Angie?
8c_competizione 8c_competizione 00:46 27.04.2014

Re: čiji su NAŠI?

Ministar inostranih poslova je znao engleski. Predsednik Srbije nije kupio diplomu.


mislim da su vam rezultati, pored ovakve "plavokrvne izvrsnosti", utoliko jos losiji

Manje je bilo nasilja.


nesto se ne bih slozio sa vama. krenimo sa oktobrom 2010!

Pa ceo svet je bio u najvećoj krizi u poslednjih 80 godina.


kriza je pocela 2008. ako me secanje ne vara, ne? sta se desilo izmedju nesrecne 2003. i 2008.?

nesto nisam primetio da je u najvecoj krizi u poslednjih 80 godina ista falilo na bankovnim racunima Beka, Miskovica, Djilasa ... Dapace!

Kosovsko pitanje rešavano je dijalogom.


da vam Jeremic nije prejebao planove nekim samostalnim akcijama, davno bi ste vi posao zavrsili. nije ni cudo sto ste ga iskuferisali punom brzinom!

Srbija napredovala ka EU


ja bih rekao da je npr. Hrvatska napredovala ka EU. Za nas su i dalje najoptimisticnije prognoze najranije 2020.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 00:56 27.04.2014

Re: čiji su NAŠI?

nesto se ne bih slozio sa vama. krenimo sa oktobrom 2010!

Šta je bilo tada?
kriza je pocela 2008. ako me secanje ne vara, ne? sta se desilo izmedju nesrecne 2003. i 2008.?

U tom periodu, za tvoju informaciju, premijer je bio Koštunica.
jkt2010 jkt2010 01:03 27.04.2014

Re: čiji su NAŠI?

Predrag Brajovic
... замисли, има један који кевће на све стране о принципијалности и поштењу, а тамо -- дугује на све стране за порезе, и државу је за њих преварио, а сву имовину склонио са себе, да држава дуг не би могла да му наплати. Па из те анонимне позиције попује и вређа.И онда, иако знаш да то гованце јесте преверант, не можеш ми ништа. Он је анониман. Он нема одговорности, само права. Да вређа и да попује.

Vise bi vredelo da si ovo "jedno govance" imenovao, pa makar i nadimkom (osim ako mu je nadimak "govance"?), nego sto ovako "hrabro" okolisis. O kome pricas?

A bas me zanima kako si uspeo da mu udjes u poreski karton kad je anoniman... ?

Kakva je korist sto si ovo potpisao? Koliko hrabrosti ti je za ovo trebalo?
angie01 angie01 01:07 27.04.2014

Re: čiji su NAŠI?

Ne razumem kakav primer želiš. Svaki ekonomski parametar je bio bolji nego danas. Javni život bio je pristojniji. Lekari i profesori nisu plaćali neustavni "solidarni" porez.Mediji su bili ozbiljniji. Manje je bilo nasilja. Kriminalci se nisu upucavali po ulicama i nisu paradirali po televizijama. Ministar inostranih poslova je znao engleski.


sta je ovo, Andersen? ( sem solidarnog poreza)


Ministar inostranih poslova je znao engleski.


ovo podpada pod-znanja u cv-u i jeste lepo, pozeljno, ali nije presudno za njegov rad.

Licno smatram da svi koji rade u diplomatiji treba da imaju znanje jezika.


Predsednik Srbije nije kupio diplomu.


I ovo je detalj iz cv-ja, a ne uspesnosti u obavljanju posla,

mada oba primera u tom uporedjivanju su mi besmislena- pa nije uspah to sto je neko gori od tebe.

Kojim nesagledivim posledicama? Političkim? Ekonomskim? Pa ceo svet je bio u najvećoj krizi u poslednjih 80 godina. Kosovsko pitanje rešavano je dijalogom. Haški sud završen, Dobijene vize. Srbija napredovala ka EU.


izvini, ali ovo je neozbiljno i bez osecaja bilo kakve odgovornosti.

I ovde na blogu su bili tekstovi koji jasno i u detalje opserviraju problematiku o kojoj govorimo, a u ostalim medijima jos i vise.


To i jeste poenta. Nisam se sakrivao iza pseudonima.


nisam videla da te je neko ovde vredjao- ja sigurno nisam, iako blogujem pod nikom, mene poznaje dosta blogera-pa i ti, ne znam zasto to stalno spominjes, pa nisi ti sad neka moralna gromada sto nekog vredjas, a nisi sakriven, kao sto kazes, sama potreba za tim govori nesto sasvim drugo.
angie01 angie01 01:13 27.04.2014

Re: čiji su NAŠI?

a tebi Angie?


moram da priznam da to veoma varljivo, od slucaja do slucaja.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 01:16 27.04.2014

Re: čiji su NAŠI?

pa nije uspah to sto je neko gori od tebe.

Nego? Kad je neko bolji od tebe?
angie01 angie01 01:21 27.04.2014

Re: čiji su NAŠI?

Nego? Kad je neko bolji od tebe?


ne, nego kada nesto dobro uradis!

btw-ovima ste tim vasim "uspehom" omogucili da se ustolice, to biste vec mirne duse mogli da racunate kao rezultat minulog vam rada.

...odo' na spavanje.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 01:24 27.04.2014

Re: čiji su NAŠI?

pa nisi ti sad neka moralna gromada sto nekog vredjas, a nisi sakriven, kao sto kazes, sama potreba za tim govori nesto sasvim drugo.

Ona dvojica što su se osetila uvređena su na sudu izgubila, dakle nisam ih vređao.

Nego, ja mislim da je uvreda kad nekom kažeš da je npr lopov, a on to nije. Ili nešto slično.

Kad za predrasudu kažeš da je predrasuda, za laž da je laž, za klevetu da je kleveta, za glupost da je glupost, to ne može da bude vređanje, zar ne?
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 01:37 27.04.2014

Re: čiji su NAŠI?

btw-ovima ste tim vasim "uspehom" omogucili da se ustolice, to biste vec mirne duse mogli da racunate kao rezultat minulog vam rada.

Ovo je jedna od karakterističnih gl..hm, neistinitih opštih mesta:

Naime, SRS je od izbora 2003 imao ogroman broj glasova...pošto sam ja radio sve izbore u periodu do 2012. mogu da te podsetim, a sve je lako proverljivo, da su u sve izbore, predsedničke, parlamentarne, pokrajinske, oni (SRS) ulazili kao realni favoriti. Dakle imali su veću podršku glasača. I svake od tih izbora mi smo dobijali na foru, teško i uz minimalnu prednost od po par destina hiljada glasova.

Tako da je ovo "omogućavanje istoličenja" koje ti pominješ totalna besmislica jer su oni, realno, mogli da pobede na svim izborima od 2003 do danas.
blogovatelj blogovatelj 03:06 27.04.2014

Re: čiji su NAŠI?

I svake od tih izbora mi smo dobijali na foru, teško i uz minimalnu prednost od po par destina hiljada glasova.


Niste ih dobijali na foru, nego jer su oni bili budale. I oni su imali istraživanja javnog mnjenja koja su govorila da 70% birača želi da vidi Srbiju u EU, ali su se u javnim nastupima uvek tome protivili.
Kad su uvideli realnost i promenili priču, odmah ih je bolje krenulo.
Dovoljna je bila jedna reč Vesne Pešić pred predizbornu tišinu i tih par desetina hiljada vaših odmah je postalo par desetina njihovih birača.
I od tada njima sasvim fino ide, a vi tavorite.
urbana_gerila urbana_gerila 03:14 27.04.2014

Re: čiji su NAŠI?

Nebojsa Krstic


oduvek me je čudilo to da se neko pristojan poput, nekadašnjeg, tadića počeo ponašati kao da misli za sebe da je najpametniji, najsposobniji i najneophodniji.
vlast menja ljude, često izvlači najgore iz njih, ali sam, ipak, sve vreme imao utisak da ga neko žešće gasira glede bogomdanosti.
hvala ti što si mi pomogao da razrešim misteriju.


Nebojsa Krstic
I svake od tih izbora mi smo dobijali na foru


čovek kome ste foru uvalili 2012. totalno je pojurodivio koliko mu se dopala.
mariopan mariopan 07:53 27.04.2014

Re: čiji su NAŠI?

freehand
Ne svodi se.
Ne bira se zlo, nikada, samo ako od zla ne možeš da se odbraniš, ako si nemoćan, qako je sveopšte zlo nadvladalo.
To je razmišljanje logoraša kome je zlo, ali ne može da bira dobro jer ga nigde nema.
Pitanje je zašto ga nema?
Da li smo mi u logoru i ne možemo da biramo dobro jer ga nema, nego moramo da biramo zlo, makar manje zlo, da nam bude lakše?
I manje zlo je zlo, i niko ga dobrovoljno ne bira..

Vidi, Mariopan: ovde pričamo o politici i to u okviru nekakvih datih premisa i metafora koje su inače zacarile našim jezikom kad o njoj (politici) raspravljamo. Jedna od tih opštevažećih premisa - sa komom se ja, primetila si sigurno, nikako ne slažem - jeste da je politika zlo po sebi. Pošto čak ni ja nemam živaca da se svakog puta svađam oko toga - onda bar kažem da politike nikako nisu iste. A ni političari.
E o tome je reč.
A neverovatan je broj ljudi koji imaju specifičan doživljaj realnosti kombinovan sa pomerenošću perspektive, isključivo na period do pre dve godine. I to sa nekakvim osvetničkim žarom koji čini da ni Etihad, ni Beograd na vodi, ni Mali na Beogradu, ni Slina na MUP-u, ni Feketić na televiziji, ni cela Srbija u tabloidima - u rial lajfu ne postoje. Ili postoje kao odrazi zločinačkog delovanja Borisa Tadića i Mirka Cvetkovića.


I ja pričam o politici u okviru datih premisa.

Kada govorimo o politici, strankama, političarima, ja taj period od kada sam očekivala bolje, pomeram na peti oktobar do danas, ne samo na pre dve godine.

To je previše godina da bi se opraštalo, da se uvaži bilo koji realan razlog zašto nešto nije urađeno? Umesto toga traže se izgovori koje ja ne uvažavam.

A vidim da su u politici isti ljudi i iste stranke koje su tada stajale na bini i tražile od nas da im pomognemo da se dokopaju vlasti, i da je DS bila najjača i najozbiljnija stranka iz tog miljea, možeš da znaš zašto sam od njih najviše očekivala.
Ne od ostalih.

Nije im bilo dato da nešto urade sve dok se nije desilo da pobede (kako tako) na izborima i dobiju realnu šansu da pokažu šta znaju i mogu.

Šta su uradili vidi se.

Pokazalo se da jesu isti kao svi drugi pre njih a tu je bilo od zla oca i još gore majke.

Ne samo da smo im mi građani bili poslednja rupa na svirali, nego nemaju ni osećaja za stvaran život običnih ljudi ( pročitaj komentar Krstićev o gramu mozga)...dakle nesvest potpuna, oni pojma nemaju kako živi (preživljava) svet u Srbiji i pojma nemaju kolika je za to baš njihova odgovornost (kao stranke).

Oni samo peru ruke od svega i kukaju ako nešto njih lično dotiče, sve drugo ne postoji na kugli zemljaskoj pa ni ta katastrofa u kojoj živimo, oni ne žive u njoj i zato veruju da ne postoji.
Ako nisu umeli, hteli...zašto su se latili posla za koji nisu sposobni?

Kada pogledaš koliko njih je enormno profitiralo od politike jasno je zašto su se laćali tog posla (stavila hajkula link o parama opljačkanim i iznetim iz Srbije, a to nije moglo bez podrške iz vrha vlasti), i moj prezir je opravdan, a odnosi se na sve, samo "svi" nisu ovde da im kažem šta o njima mislim, a to bi verovatno moderacija obrisala.
charlie charlie 08:31 27.04.2014

Re: čiji su NAŠI?

8c_competizione
pa ne, dear Krsticu, to je sve sa tvoje strane linije, koja jasno deli tebe i mene.


Angie, da postoji neka opcija da te nekako vise preporucim od ovog jednog jedinog moguceg, rado bi to ovde uradio, iz poslednjih par komentara.

bolje nije moglo biti sroceno.


Не мешај се !
8c_competizione 8c_competizione 10:36 27.04.2014

Re: čiji su NAŠI?

Šta je bilo tada?


izmedju ostalog vam je gorela i Krunska, posto ste se kasno setili!











U tom periodu, za tvoju informaciju, premijer je bio Koštunica.


ali vam se Dacic svo vreme provlacio po vaznim funkcijama, ili?

EDIT: priznajem da sam zbunjen zvim tim "vaznim" rotacijama (verovatno zbog toga sto sam toliko los sa kombinatorikom ne mogu da budem politicar. schmrtz!). ali to ne znaci da u sustini igde gresim: sve je to ista ba..ra koja samo radi rokade i kroz izbore zamajava narod.
8c_competizione 8c_competizione 10:38 27.04.2014

Re: čiji su NAŠI?

A bas me zanima kako si uspeo da mu udjes u poreski karton kad je anoniman... ?


kako se to ono zove? tajnost informacija?

to je sve tajna, samo mnogima, ne i nekima
8c_competizione 8c_competizione 10:50 27.04.2014

Re: čiji su NAŠI?

Nego, ja mislim da je uvreda kad nekom kažeš da je npr lopov, a on to nije. Ili nešto slično.

Kad za predrasudu kažeš da je predrasuda, za laž da je laž, za klevetu da je kleveta, za glupost da je glupost, to ne može da bude vređanje, zar ne?


mislim da uvreda nije ukoliko ti otvoreno govorim kroz "50 komentara" (hvala Freehand na prebrojavanju) da sam razocaran time kako ste ti i tvoji postupili sa nama koji smo verovali u vas i glede tog razocarenja mislim da niste moralno podbni vise da delite bilo kakve lekcije!

summa summarum: nisam te vredjao ni u jednom trenutku, samo izrazavam razocarenje mojim izborom vas jedared i vasim osecajem da imate pravo da moralisete o bilo cemu posle svega.
8c_competizione 8c_competizione 11:01 27.04.2014

Re: čiji su NAŠI?

moram da priznam da to veoma varljivo, od slucaja do slucaja.


uzmimo slucaj ovog bloga
8c_competizione 8c_competizione 11:34 27.04.2014

Re: čiji su NAŠI?

A jel se osvrnete vi nekad oko sebe, da vidite ko je sve tu sa te vaše strane?


nas i Rusa 300 miliona!
angie01 angie01 12:01 27.04.2014

Re: čiji su NAŠI?

Ovo je jedna od karakterističnih gl..hm, neistinitih opštih mesta:


cekaj bre polako, Krsticu,...a je l ti ne racunas one koji su odustali i od vas i od glasanja zbog vaseg nacina upravljanja drzavom?

da ste radili dobro, da su gradjani bili zadovoljni, osnovnom logikom bi ste zadrzali stare postovaoce i dodali nove- o tome se radi.

takodje je vama na teretu, sto su uopste opstale stranke tipa sps-a, sa vodecim ljudima koji su bili perijanice milosevicevog rezima,...za sns, kao novi srs, al eu orijentisan:),...mada za njih ja licno mislim, da je bila potrebna i neka dramaticnija podrska s polja, da tako kazem, verovatno da bi se ugasio seselj.
Dont Fear The Reaper Dont Fear The Reaper 12:07 27.04.2014

Re: čiji su NAŠI?

nesto se ne bih slozio sa vama. krenimo sa oktobrom 2010!


Istoriju pamtiš kroz karikature, a tek povremeno se okreneš "relevantnim istorijskim udžbenicima" - Wikipediji ;>

Svaki dan po novinama slike nasilja, svaki dan upucavanje po Novom Sadu, beogradu (a i šire ;> ) premlaćivanje starih ljudi kojima se upada u stan i vezuju da bi im se otelo 30 evra; građani po Novom Sadu, Beogradu,... noću ni ne izlaze po dosta krajeva, jer tu "caruju" bande, a maloletnički kriminal je skajroketovao do neslućenih visina. Ovo su samo neki od "izvoda" iz dnevnih nam života.

Ima tu podosta krivice upravo na prethodnoj vlasti, ali naravno ni slučajno da je isključivo njihova krivica. Itekako su krivi svi na političkoj sceni - pre svega onii koji su ratove vodili, a onda oni koji su u škole i medije turali veličanje lažnog patriJotizma zasnovanog na mitovima lažima, zatucanosti i mržnji spram svega stranog. I naravno, itekako su krivi građani koji su podizali ovu masu baraba, lopova, ubica i kretena. Nije se to rodilo glupo, zadrto, zatucano, siliedžijstvu i ubistvu sklono.

Nisu im Tadić & DS u glave ubacivala mrak neznanja koji tamo caruje. Ne, za to su krivi roditelji - naravno, oni koji su vodili "patriJotske" ratove i ubacili u glave velikog broja (ma većine) tu mržnju spram "šiptara i mislimana balija", i bogatili se na strahu od "mrskih ustaša".

Naravno, posebno nmesto pripada najgorima - Koštunici i njegovim naciideolozima (obaška, Radoš kao školski ideolog i generalni mrakadžija) i ostali SSovci., koji su prvo zakočili sve dobro što se jedva malo počelo pomaljati, a onda krenuli da guraju nazad u mrak zatucanost i enverhodžisanu talibansku državu.

DS je kriv u svom delu, a podosta i zato što je bio previše plašljiv (a i alav na vlast, pare i moć) da jasno i glasno kaže ko su zlikovci (Mladić i slični pod jedan) i da se jasno postavi, namesto da stalno pliva u reci "ma da se ne zamerimo nikome, jer neće za nas da glasaju" i što se plašio sukoba sa mračnjacima (rrazne naci-onalne SS stranke, naci krilo crkve i sl.),

E sad, ima ih koji a priori mrze DS i tadićšefa im, pa im se ne da od te teme odvezati, o čem god da se priča, odmah krenu da spaljuju DSTadić Kartaginu, a ima ih i onih koji su nekad u njih bili zaljubljeni, pa se sada ponašaju kao Women Scorned ;>

                     
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 12:15 27.04.2014

Re: čiji su NAŠI?

8c_competizione
A bas me zanima kako si uspeo da mu udjes u poreski karton kad je anoniman... ?


kako se to ono zove? tajnost informacija?

to je sve tajna, samo mnogima, ne i nekima

Занимљиво.
Што је већа количина незнања о појединим темама а појединац за њу везан, то је већа жеља да се о тој теми говори. Од 7.1 2012. ступиле су на снагу измене Закона о пореском поступку и пореској администрацији, у коме су нама важне измене члана 7, да дуг пореског обвезника не представља тајну. Значи, свака таква информација, информација о пореском дугу, јесте јавна. Претраживањем по регистрима пореских управа у Србији има се увид у пореску уредност свих грађана Србије.

Ево га, на пример, ЈЕДАН ТАКАВ.

Дакле, ту не постоји тајност информација.
А ако нама анонимност овде треба да бисмо сакрили своја напочинства из јавног живота, онда изем ти ја ти такву анонимност, зар не?
angie01 angie01 12:16 27.04.2014

Re: čiji su NAŠI?


Ona dvojica što su se osetila uvređena su na sudu izgubila, dakle nisam ih vređao.


:))))))))

kako to da nismo obavesteni o ovom dogadjaju?

od kada su presude u Srbiji merilo istine?

ovim necu da kazem da nije bilo tako.


zar ne?


pa vidi, meni je uvek tu glavni parametar-namera,...'naci, ako npr dobrovoljno na blogu razgovaramo o necemu, a neko koristi podstapalice tipa, glup, budala, bez 3g mozga i slicno, u raspravi u kojoj je dovoljno da argumentima obori necije misljenje, onda tu obicno nesto nije u redu,...sa tom namerom mislim.



Svaki ekonomski parametar je bio bolji nego danas. Javni život bio je pristojniji. Lekari i profesori nisu plaćali neustavni "solidarni" porez.Mediji su bili ozbiljniji. Manje je bilo nasilja. Kriminalci se nisu upucavali po ulicama i nisu paradirali po televizijama. Ministar inostranih poslova je znao engleski. Predsednik Srbije nije kupio diplomu.


ne znam koju od tih podstapalica bi najpogodnije objasnili ovu argumentaciju, gde fali samo, And They Lived Happily Ever After:)
angie01 angie01 12:19 27.04.2014

Re: čiji su NAŠI?

Naravno, posebno nmesto pripada najgorima - Koštunici i njegovim naciideolozima (obaška, Radoš kao školski ideolog i generalni mrakadžija) i ostali SSovci., koji su prvo zakočili sve dobro što se jedva malo počelo pomaljati, a onda krenuli da guraju nazad u mrak zatucanost i enverhodžisanu talibansku državu.


ovaj deo osobito podrzavam.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 12:53 27.04.2014

Re: čiji su NAŠI?

Re: čiji su NAŠI?

Ona dvojica što su se osetila uvređena su na sudu izgubila, dakle nisam ih vređao.


:))))))))

kako to da nismo obavesteni o ovom dogadjaju?

Eto vidiš koliko je ova debata neravnopravna.

Ja sam sam, a vas, u čije ime ti nastupaš, ima ko zna koliko.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 12:59 27.04.2014

Re: čiji su NAŠI?

Re: čiji su NAŠI?
Ovo je jedna od karakterističnih gl..hm, neistinitih opštih mesta:


cekaj bre polako, Krsticu,...a je l ti ne racunas one koji su odustali i od vas i od glasanja zbog vaseg nacina upravljanja drzavom?

Mislim da je koren našeg nesporazuma u tome što ti, izgleda, uvek razmišljaš u množini.

Nemam pojma koje mnoštvo ti predstavljaš i u čije ime pišeš komentare, al znam da ja ne predstavljam nikog, ne računam ni na čije glasove i baš me briga ko će za koga da glasa.
angie01 angie01 15:29 27.04.2014

Re: čiji su NAŠI?

u čije ime ti nastupaš,


pitanje je bilo ironicno, i to blago, bez zlih namera.
angie01 angie01 15:49 27.04.2014

Re: čiji su NAŠI?

Mislim da je koren našeg nesporazuma u tome što ti,


koren naseg nesporazume je u tvom Neronovskom-da tako kazem, pogledu na problem o kome pricamo.

Ti ne shvatas ili odbijas da shvatis, da nije bitno to sto ti tamponiras ili pak, sto bi bilo jos mnogo gore, iskreno mislis o vasoj vladavini, jer o tome treba da daju sud oni za koje ste radili, tj gradjani.

Ovo kako ti nastupas, bi bilo isto, kao da ja predam cv na konkurs- vi ste se na izborima predstavili svojom kampanjom u kojoj ste dali svoj cv- i onda me na osnovu njega gazda izabere za odredjeno mesto, da popravim poslovanje u njegovoj firmi, kako je shvatio iz mog rezimea da mogu i hocu i imam sve potrebne skilse i obrazovanje i radno iskustvo- kao sto su vas izglasali i dali vam pozicije, da u ime njih vodite drzavi i popravite ono sta treba, kako ste obecali da mozete i hocete,- a onda ja na tom mestu radim sve kao sto je dogovoreno- samo suprotno, ojadim gazdu, totalno mu skenjam firmu, a u svoju korist i posle, kada on poludi, smeni me i kaze mi zasto, ja njemu ladno odgovorim kako je glup, budala, da nema 3g mozga, kada nije skvatio kako je moj rad bio ok, sto podupiram argumentom, da ovaj novi, kojim me je zamenio, izdvojen od prilicno loseg izbora, uglavnom starog kadra, koji je ucestvovao u prvobitnom urusavanju firme, nema moje obrazovanje, znanje jezika, skilse, stil, end so on, i da se samo bruka time, sto je mene tako fantasticnu olako izgubio.


al znam da ja ne predstavljam nikog, ne računam ni na čije glasove i baš me briga ko će za koga da glasa.


mozda je sada tako-ne pratim vise, ali smo diskutovali o periodu u kome je tvoja uloga bila visoko kotirana u grupi na vlasti, a ja sam tada, isto kao i sada bila- dzast mi end majself.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 18:06 27.04.2014

Re: čiji su NAŠI?

Ti ne shvatas ili odbijas da shvatis, da nije bitno to sto ti tamponiras ili pak, sto bi bilo jos mnogo gore, iskreno mislis o vasoj vladavini, jer o tome treba da daju sud oni za koje ste radili, tj gradjani.

u pitanju je to najgore što pominješ: ja iskreno mislim to što govorim i iskreno me baš briga šta o tome misle prisutni građani.

dali vam pozicije, da u ime njih vodite drzavi i popravite ono sta treba, kako ste obecali da mozete i hocete,- a onda ja na tom mestu radim sve kao sto je dogovoreno- samo suprotno, ojadim gazdu, totalno mu skenjam firmu, a u svoju korist i posle, kada on poludi, smeni me i kaze mi zasto, ja njemu ladno odgovorim kako je glup, budala, da nema 3g mozga, k

A šta ako bi se desilo suprotno, da taj što se javio na konkurs zaista uradi sve što je mogao u datim okolnostima, a ispostavi se da je gazda zaista glupak? Mislim, i to je moguće.

Pa ništa, ovaj s konkursa dobije šut karta, a gazda i dalje ostane to što je i bio.
8c_competizione 8c_competizione 22:14 27.04.2014

Re: čiji su NAŠI?

E sad, ima ih koji a priori mrze DS i tadićšefa im, pa im se ne da od te teme odvezati, o čem god da se priča, odmah krenu da spaljuju DSTadić Kartaginu, a ima ih i onih koji su nekad u njih bili zaljubljeni, pa se sada ponašaju kao Women Scorned ;>


ja kao politicki diletant dozvoljavam sebi taj luksuz da DS merim po "pre i posle marta 2013" arsinu

Tadic mi nikada nije bio nesto gotivan, jos dalje od toga da sam bio nesto zaljubljen u njega.

a da sam razocaran ...

Istoriju pamtiš kroz karikature, a tek povremeno se okreneš "relevantnim istorijskim udžbenicima" - Wikipediji ;>


(skoriju) istoriju pamtim preko svoje koze, posto sam do 2005te osecao istoriju na svojoj kozi

e sada, posto se na zalost cak vise ni B92 ne moze u potpunosti verovati (Veran ipak nije vise vlasnik, ne?), pokusavam da se informisem na nekoliko mesta. ne, ne zaobilazim Wiki, takodje ne verujem ni svemu tamo. mislim da sam u prethodnom komentaru gde je Wiki spomenut cisto proverio tamo ono sta pise i to citirao, daleko od toga da sam tvrdio da je tacno. nego, je li Wiki pogresio nedge (ja ocigledno jesam)?

DS je kriv u svom delu, a podosta i zato što je bio previše plašljiv (a i alav na vlast, pare i moć) da jasno i glasno kaže ko su zlikovci (Mladić i slični pod jedan) i da se jasno postavi, namesto da stalno pliva u reci "ma da se ne zamerimo nikome, jer neće za nas da glasaju" i što se plašio sukoba sa mračnjacima (rrazne naci-onalne SS stranke, naci krilo crkve i sl.),


jedno veliko
8c_competizione 8c_competizione 22:16 27.04.2014

Re: čiji su NAŠI?

nepocinstva ...


Brajovicu, ajde da malko oladimo vise sa tim porezom, dosadi bre!

Uveravam te da porez placam, i za ono u Srbiji i za ovo u Nemackoj!

Ok?

enough ...
8c_competizione 8c_competizione 22:21 27.04.2014

Re: čiji su NAŠI?

Ja sam sam, a vas, u čije ime ti nastupaš, ima ko zna koliko.




gdine Krsticu, i vi ste izgleda neobavesteni da je jedan deo politickog posla, kao narodnog predstavnika (dakle ne predstavnika jedne interesne grupe /pojedinca) da taj narod koji je za vas glasao predtavljate i da vodite raspravu gde je potrebno, ukljucujuci i one koji nisu za vas!
8c_competizione 8c_competizione 22:31 27.04.2014

Re: čiji su NAŠI?

A šta ako bi se desilo suprotno, da taj što se javio na konkurs zaista uradi sve što je mogao u datim okolnostima, a ispostavi se da je gazda zaista glupak? Mislim, i to je moguće.


kao sa Miskovicem, Djilasom i da ne nabrajam dalje?
8c_competizione 8c_competizione 22:32 27.04.2014

Re: čiji su NAŠI?

iskreno me baš briga šta o tome misle prisutni građani.


zbog ovakve arogancije ste i pukli na izborima. sto i ne bi bilo tako lose da za sobom niste ostavili pustos!
angie01 angie01 22:49 27.04.2014

Re: čiji su NAŠI?


Pa ništa, ovaj s konkursa dobije šut karta, a gazda i dalje ostane to što je i bio.


nije tako jednostavno- ovaj sa konkursa dobije sut kartu, ali poprilicno obezbedjen na ime gazde, koji je sada, posle ovakvog zaposlenika upao u jos veci bedak, jer je izabrani kandidat zloupotrebio poverenje.

drzava u kojoj politicari dok su na vlasti, paralelno imaju i privatne firme, ili ih neobicnim nacinima sticu u so kold, privatizacijama- (u kojima hiljde zaposlenih ostaju na ulici),- koje neverovatno dobro posluju, zahvaljuci cinjenici da su njihovi vlasnici u poziciji da im to omoguce i to bez konkurencije, u vreme dok svi ostali grcaju u tzv tranzicionom siromastvu, dodatno pritisnuti nametima, cije visine ne odgovaraju realnim mogucnostima gradjana, kako bi se dodatno punila kasa.


i iskreno me baš briga šta o tome misle prisutni građani.


sto onda dolazis da pricas sa njima?


Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 23:11 27.04.2014

Re: čiji su NAŠI?

sto onda dolazis da pricas sa njima?

Da bih rekao šta ja mislim.
angie01 angie01 23:29 27.04.2014

Re: čiji su NAŠI?

Da bih rekao šta ja mislim.


kome, istim tima, za cije te misljenje boli uvo?



Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 23:38 27.04.2014

Re: čiji su NAŠI?

Da bih rekao šta ja mislim.


kome, istim tima, za cije te misljenje boli uvo?


Kad me nešto pitaš, moraš najpre da preciziraš da li to zanima VAS ili TEBE. Čisto da znam kome odgovaram.

Kad kažem da me ne zanima šta misle prisutni građani, to znači da me ne interesuje da im menjam mišljenje ili da utičem na njihove izborne afinitete.

Slagao bih kad bih rekao da se ne obradujem kad pročitam neki inteligentan i/ili duhovit komentar. Ili da me ne smara beskonačno ponavljanje budalastih fraza.
jkt2010 jkt2010 02:42 28.04.2014

Re: čiji su NAŠI?

Predrag Brajovic
Значи, свака таква информација, информација о пореском дугу, јесте јавна.
Uskocio sam u debatu o vama visokomoralnima koji se potpisujete u ime/prezime formatu, naspram nas ostalih manje vrednih jer se potpisujemo nadimcima.

Pa si potegao tog jednog od nas anonimnih, koji duguje za porez i svasta nesto gadno, a ovamo kao nesto moralise. Pa me je samo zanimalo da mi objasnis (mada znam da ne zasluzujem, vid'me kako se potpisujem): kako za nekog ko je ANONIMAN znas da on ovo-ono?
Ево га, на пример, ЈЕДАН ТАКАВ.

Cuj jedan; 16,000!
I koji od njih je taj ANONIMAC sa pocetka price? Sa nadimkom 'govance'?
freehand freehand 07:20 28.04.2014

Re: čiji su NAŠI?

drzava u kojoj politicari dok su na vlasti, paralelno imaju i privatne firme

Ko od političara na vlasti ima privatne firme? Ili ko je imao?
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 07:51 28.04.2014

Re: čiji su NAŠI?

jkt2010
Predrag Brajovic
Значи, свака таква информација, информација о пореском дугу, јесте јавна.
Uskocio sam u debatu o vama visokomoralnima koji se potpisujete u ime/prezime formatu, naspram nas ostalih manje vrednih jer se potpisujemo nadimcima.

Pa si potegao tog jednog od nas anonimnih, koji duguje za porez i svasta nesto gadno, a ovamo kao nesto moralise. Pa me je samo zanimalo da mi objasnis (mada znam da ne zasluzujem, vid'me kako se potpisujem): kako za nekog ko je ANONIMAN znas da on ovo-ono?
Ево га, на пример, ЈЕДАН ТАКАВ.

Cuj jedan; 16,000!
I koji od njih je taj ANONIMAC sa pocetka price? Sa nadimkom 'govance'?

На жалост, теби то не могу рећи, јер ти си од оних који си за начелну анонимност. Теби је свеједно да ли је говорник, овде, у стварном животу убица, патријар' или сам премијер. Кад се представиш, рећи ћу ти.

Жао ми је.

P.S.
Ево га овај:
Freehand
Ko od političara na vlasti ima privatne firme? Ili ko je imao?

Какве то везе има, то што Фрее пита, зар није важно само шта ти људи говоре, а не шта и раде и како се понашају у стварном животу?!
angie01 angie01 08:48 28.04.2014

Re: čiji su NAŠI?

da li to zanima VAS ili TEBE.


sad, ne znam koliko me puta brojis:)




Ili da me ne smara beskonačno ponavljanje budalastih fraza.


fraza je kada kazes, lazu zlotvori,ili, to su budalastine,dok cinjenicno stanje ne podpada pod tu kategoriju.
angie01 angie01 09:11 28.04.2014

Re: čiji su NAŠI?


Ko od političara na vlasti ima privatne firme? Ili ko je imao?



urbana_gerila urbana_gerila 10:08 28.04.2014

Re: čiji su NAŠI?


davno je to bilo kada me je u nekoj raciji pokupila murija.
odvedu me u stanicu, a tamo, bar, 100 ljudi.
svi sa zabezeknutim izrazom lica tipa ko je oklevetao hegela.
svi, sem jednog.
ide od jednog do drugog i svakom ko hoće da ga čuje govori kako on zna zašto je tu.
i tonom i držanjem liči na nekoga ko zna šta i zašto govori.
samo ga pogledam, ne pitam ništa, em znam da se to ne radi em znam da će mi reći.
on mi glasom u kome se osećala duboka rezignacija, gledajući me pravo u oči, reče - zato što sam iz pančeva.
nisam izdržao da se ne nasmejem, zazvučalo mi je kao da je hteo da kaže kako dolazi iz najozloglašenijeg sicilijanskog sela.
pogledao me je još jednom, odmahnuo rukom i odšetao dalje.
tek mi je danas postalo jasno u kakvom sam strašnom neznanju živeo.
ostaje mi samo krhka nada da nisu baš svi anonimni blogeri baš iz pančeva...
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 10:29 28.04.2014

Re: čiji su NAŠI?

urbana_gerila
ostaje mi samo krhka nada da nisu baš svi anonimni blogeri baš iz pančeva...

Извини, нисам знао да си из Панчева, ставио бих неки други списак...
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 10:44 28.04.2014

Re: čiji su NAŠI?


fraza je kada kazes, lazu zlotvori,ili, to su budalastine,dok cinjenicno stanje ne podpada pod tu kategoriju.


"Svi ste vi ovakvi ili onakvi"...nije činjenica, nego budalaština.

Primer. "Svi anonimni blogeri su hulje" je budalaština. jer neki jesu, a neki nisu.
urbana_gerila urbana_gerila 13:24 28.04.2014

Re: čiji su NAŠI?

Predrag Brajovic
ставио бих неки други списак...


ma, ne sumnjam da bi stavio, ali je endži to još onomad anticipirala pa da ne ponavljam.

iako nisam iz pančeva, i ja kevćem - pravda za pančevo!
pravda i za pančevca, govance, koji te je toliko izudarao po sujetnim ušima da si prestao da se stidiš denuncijanta u sebi.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 14:30 28.04.2014

Re: čiji su NAŠI?

А ко је то гованце, како си га ти назвао, ја заиста не знам, извини ако сам те на тај начин некако повредио...

Ах, сад сам разумео: ти си пронашао неког теби познатог на списку...
Ја нисам имао никог на уму.
urbana_gerila urbana_gerila 16:18 28.04.2014

Re: čiji su NAŠI?

Predrag Brajovic
А ко је то гованце, како си га ти назвао, ја заиста не знам, извини ако сам те на тај начин некако повредио...

Ах, сад сам разумео: ти си пронашао неког теби познатог на списку...
Ја нисам имао никог на уму.


brajoviću, kako ti je komentar lišen svake smislenosti, a ja nemam špijunski kapacitet tvog kalibra pa ne kapiram ni koga citiraš ni kome se obraćaš, može info?

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana