Zašto ne umemo da učimo ?

Goran Miletic RSS / 10.06.2008. u 02:30

nova Vlada?
nova Vlada?
Nažalost, Srbija i njeni građani su izgleda slabo šta zaključili i naučili iz poslednje predizborne i postizborne kampanje. Lepše je Srbima da budu srećni zbog prvog mesta Ane Ivanović na Roland Garros-u , da slušaju bogougodne najave o našoj EU kandidaturi do kraja godine, putovanjima u EU bez viza, predivno organizovanom Eurosongu, ogromnoj pobedi koalicije za Evropsku Srbiju u Vojvodini itd. Ako se slučajno odlučite da ukažete na par detalja koji kvare bilo koji od pomenutih idiličnih prizora, odmah ćete pasti u nemilost, a i postaćete nepoželjni sagovornik bilo kog medija (mediji vole samo tzv. izbalansirane/umerene analitičare).  Ako pomenete Novaka Đokovića ili ostale koji su izgubili na onom turniru, onda će vas ošamariti izjavom „pusti bre narod da se raduje pobedi“, ako pomente razne skandale/incidente tokom i posle Eurosonga onda čujete „pa da, ali je konačno Evropa videla kako mi sposobni za velike stvari“, dok je izjava da su tzv. proevropske snage IZGUBILE na izborima uglavnom dočekana sa ćutanjem.

Ono što mnogo više treba da zabrine svakog građanina jeste činjenica da se sada više nego ikada vidi da u Srbiji nema institucija i sistema u smislu u kome postoje u Evropi. Više nego ikad je vidljivo da skoro sve zavisi od izbora/sastavljanja nove Vlade. Jedino što ovih dana vidite da funkcioniše je npr. Poverenik za informacije od javnog značaja, Guverner Narodne Banke i sl. Sudovi čekaju, ministri čekaju, činovnici uglavnom kalkulišu kako će biti ako dođe „onaj“ ili ako „ostane ovaj“. Neke institucije koje bi trebalo da nemaju veze sa izborima i koji imaju jasan i „nezavisan“ mandat se ponašaju otprilike kao da je ovo Norveška, a ne Srbija. Naprimer, Ombudsman (Zaštitnik ljudskih prava) je pre 4 dana progovorio posle dugo vremena i obavestio javnost da MUP mora/treba da obavesti građane da mogu da traže ličnu kartu sa ili bez čipa. Em je ova tema nešto na čemu veoma veoma mnogo insistira SPC, em ne shvatam zašto je baš toliko važno u junu, kada se izdavanja ličnih karata opet odlaže prema nekim najavama, em ne razumem da li za našeg Ombudsmana ne postoji nijedno drugo kršenje ljudskih prava u Srbiji na koje trenutno vredi reagovati. Šta je sa napadima na gejeve tokom Eurosonga, šta je sa napdaom na antifašistički festival u Zrenjaninu, šta je sa napadima na Rome ili raznim drugim situacijama u kojima je neko ljudsko pravo prekršeno nekom građaninu ove zemlje. Ako je već hteo da opšti sa policijom preko preporuka, mogao bi naprimer da napiše preporuku šta svaki policajac mora da zna prilikom hapšenja ili da obavesti policiju da nije zaštita građana kada samo razdvojite antifašiste od neonacista. Ako ništa drugo, mogao bi da preporuči policiji da ne čita poruke na mobilnim telefonima prilikom rutinskih pretresa kola, da preporuči policiji da poštuju pretpostavku nevinosti i da ne snimaju/emituju snimke hapšenja, kao i  da uhapse neonaciste i navijače onda kada nasilje postane produžena ruka njihovih animoziteta. Ali ne vredi, naš Ombudmsan preporučuje da vas svaki policajac obavesti da ne morate da imate čip u ličnoj karti. SPC će biti srećna, a i mi kao građani smo konačno odahnuli.

U postizbornim kombinacijama, partije se svašta trude pa i da dokažu kako su odlično radile. Tako smo imali prilike da vidimo vrh gradske vlasti u poseti stanovima u kojima će živeti „lica ometena u razvoju“ i čuli „predivne“ planove kako će „te osobe“ (taman posla da ih nazovu sugrađanima) imati stručni nadzor 24 sata i priliku za socijalizaciju itd. Naravno da podržavam ovakve akcije, ali tolika promocija me je podsetila na nekoliko „neuspeha“ iste vlasti u vezi jednog drugog slučaja. Naime, ista vlast se pokazala veoma osetljiva na rasističke proteste povodom namere da na toj istoj lokaciji (Kamedin), u tim istim stanovima budu Romi koji su sada u nehigijenskim naseljima. Pretpostavljam da su za „narod“ mnogo prihvatljivije „osobe ometene u razvoju“ pa je nekako marketinški zgodno pohvaliti se ovakvim „milosrđem“. Zbrinjavanje Roma valjda ne podiže rejting.

Izgleda da je sa institucijama prestala da funkcioniše i javnost. Količina empatije, pristojnosti i ljudskosti se kod građana smanjuje sa povećanjem broja kombinacija koje su moguće prilikom sastavljanja nove Vlade. Kod pomenutog primera romskih sugrađana, to se vidi na tome što više nikog ne zanima ni život ni sudbina Roma ispod Gazele nego čak i ljudi od kojih ne očekujete imaju komentar da to „treba da se reši jer stranci koji dolaze na Eurosong/Univerzijadu ne treba da vide to sve“. Što se tiče drugih stvari, komentar je uglavnom da „Srbija ne može ovo ili ono“, a da pritom izgleda svako zaboravlja da je on ili ona građanin upravo te zemlje i da od njega/nje zavisi. Moj lični favorit je potreba da skoro svako pljune LDP posle izbora, bez obzira na odnos prema ovoj partiji. Čak i ovde na blogu toga ima veoma mnogo posle izbora. Razlozi se kreću od „lošeg rezultata“ preko „loše kampanje“ do „manjka podrške DS-u“. Ni upola toliko „kritika“ nije bilo na razne skandalozne izjave predsednika DS & Srbije posle izbora. Sorry, ali štagod je ta partija (LDP) govorila i zastupala ranije, zastupa i sada. Možete je ne voleti, ali ne vidim da su promenili vrednosti i prioritete.

Ne stidim se partija – one su takve kakve jesu i slične su onima u drugim zemljama. Ako vam se ne sviđa DS, DSS, SRS, LDP – nemojte glasati ili osnujte svoju partiju, pa probajte. Ono što je poražavajuće da upravo javnost/građani ne zaključuju ama baš ništa. Ono što je govorio Koštunica 2001, bilo je slično onome što je 90-tih govorio Milošević, a ono što je govorio  Koštunica posle 2000-te , sada govori Tadić: „i Kosovo i Evropa“, nema revanšizma, „zajedno u budućnost“, „partije moderne levice“, „nacionalno pomirenje“„i SPS i DS imaju svoju bol“. Koštunica je jedva pobedio 2000-te, a zatim bio enormno popularan, da bi sad postao veoma nepopularan. Tadić je na predsedničkim dva puta prolazio za dlaku (kao Koštunica 2000-te), da bi sada sa dodavanjem Kosova krenuo ka toj većoj popularnosti. Verovatno će većina vas reći da tako mora, da su nužni kompromisi i da je ta politika ispravna jer DS dobija glasače (na FACEBOOK ti novi glasači su često članovi grupe „Proterati Natašu Kandić“ iz Srbije). Međtuim, svi znamo da Kosovo više nikada neće biti deo Srbije, a da igranje na ovu kartu može doneti samo štetu. Nemam problem što DS pravi koaliciju sa SPS, ali imam problem sa tim što javnost upadljivo ćuti, a niko u DS čak i ne postavlja pitanje ili se pobuni zbog preterivanja. Isto kao što niko nije postavljao pitanje ZAŠTO nam se desilo bombardovanje, šta je Srbija radila Albancima na Kosovu 1998/99 i još mnogo toga.

S obzirom da adekvatne institucije nemamo, bilo bi dobro da se javnost probudi. Opet nažalost, ta javnost čeka SPS-DS vladu kako bi „odahnula“...

P.S. Analitičare ne računam kao javnost, jer se pokazalo da su sva predviđanja i analize ovde na blogu mnogo tačnija nego bilo koja druga na bilo kojoj TV stanici (npr. blogovi koje je pisao Drago Kovačević posle izbora)

Atačmenti



Komentari (77)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

AcaB AcaB 03:58 10.06.2008

.

Htedoh da napisem tonu zajedljivih komentara na racun pameti svog naroda, ali dok sam prolazio kroz proces logovanja setih se: pa ljudi su jednostavno glasali tako jer su hteli tako i niko ih nije prevario. Oni i dalje u vecini hoce tako i ne smatraju da treba nesto "da uce" da bi glasali onako kako bismo mi hteli da glasaju. Tako su isto glasali za Milosevica dok su hteli da glasaju. Zasto mislis da su oni koji su glasali za DS, SPS, DSS... pogresili? Oni hoce upravo TO i ne smatraju da su pogresili zato sto je tvoja, moja ili bilo cija opcija izgubila. Svako glasa da bi njegova opcija pobedila, sto podrazumeva da ostale opcije izgube, ili da se eventualno prave koalicije. (E, da: ako kanis pobijediti ne smijes izgubiti!).
Slavko oci moje Slavko oci moje 04:26 10.06.2008

Ne bih...

...da budem zakeralo ali cini mi se da Kostunica nije " za dlaku" i "jedva "pobijedio Slobu. Zar pobjeda nije ostvarena u prvom krugu ( za razliku od Tadica)? Do duse uz pomoc bagera ali kako SIK objavi nekada davno sa 10-ak procenata prednosti.
Dolybell Dolybell 04:50 10.06.2008

Nije baš tako

Oni koji su otišli iz ove zemlje ili neke od prethodnih Jugoslavija,
pokazali su da znaju da uče i to brzo...
odavno su shvatili da ovde nema šta da se bira...više ...


Ivan Marović Ivan Marović 04:56 10.06.2008

Pomagaj!

Goran Miletić
Moj lični favorit je potreba da skoro svako pljune LDP posle izbora, bez obzira na odnos prema ovoj partiji. Čak i ovde na blogu toga ima veoma mnogo posle izbora. Razlozi se kreću od „lošeg rezultata“ preko „loše kampanje“ do „manjka podrške DS-u“.
Koliko sam ja primetio najviše pljuvanja je bilo nakon Čedine najave da će LDP podržati SPS i DS u pravljenju vlade, nas nekoliko se ubismo da odbranimo ovu hrabru i važnu odluku, ali treba nam i tvoja pomoć, Gorane. Moramo da odbranimo Čedu od ovih napada.
nikolla90 nikolla90 09:31 10.06.2008

Re: Pomagaj!

Ivan Marović
Koliko sam ja primetio najviše pljuvanja je bilo nakon Čedine najave da će LDP podržati SPS i DS u pravljenju vlade, nas nekoliko se ubismo da odbranimo ovu hrabru i važnu odluku, ali treba nam i tvoja pomoć, Gorane. Moramo da odbranimo Čedu od ovih napada.


gospode bože.. hoće uskoro biti neki novi post o ekologiji?

AcaB AcaB 14:17 10.06.2008

Re: Pomagaj!

Moramo da odbranimo Čedu od ovih napada.

Ko bude napadao Cedu imace posla sa Tadicem i Marovicem!
Ivan Marović Ivan Marović 15:19 10.06.2008

Re: Pomagaj!

nikolla90
gospode bože.. hoće uskoro biti neki novi post o ekologiji?
Ako mi prineseš neku žrtvu i ako se redovno budeš molio, napisaću jedan post o ekologiji.
nikolla90 nikolla90 17:21 10.06.2008

Re: Pomagaj!

Ivan Marović
Ako mi prineseš neku žrtvu i ako se redovno budeš molio, napisaću jedan post o ekologiji.


Organizovaću moleban sa Bokijem i Ivicom za taj post, samo da više ne komentarišeš aktuelnu političku situaciju..
Milan M. Ćirković Milan M. Ćirković 19:29 10.06.2008

Re: Pomagaj!

nikolla90

Organizovaću moleban sa Bokijem i Ivicom za taj post, samo da više ne komentarišeš aktuelnu političku situaciju..

Ovo je kljucna rec. Ako to ne pomogne, nista nece. Prikljucujem se istom svim srcem, treba mi neka elektronika, jedno novo odelo, a idu i dani za basket, pa ni patike ne bi bile naodmet.
Ivan Marović Ivan Marović 19:32 10.06.2008

Re: Pomagaj!

nikolla90
Organizovaću moleban
Milan M. Ćirković
Prikljucujem se istom svim srcem
Lepo, lepo, još malo pa ću da osnujem malu versku zajednicu, već imam dva apostola.
bladerunner bladerunner 07:37 10.06.2008

//

Moj lični favorit je potreba da skoro svako pljune LDP posle izbora, bez obzira na odnos prema ovoj partiji. Čak i ovde na blogu toga ima veoma mnogo posle izbora. Razlozi se kreću od „lošeg rezultata“ preko „loše kampanje“ do „manjka podrške DS-u“.


mozda su ljudi mnogo vise ocekivali pa su razocarani...a taj razlog?
Milan M. Ćirković Milan M. Ćirković 11:19 10.06.2008

Re: //

bladerunner

mozda su ljudi mnogo vise ocekivali pa su razocarani...a taj razlog?

Ovo je duboko tacno. Ali isto vazi i u suprotnom smeru: valjda smo od 1990. naovamo shvatili da se od "narodnih masa" ne moze nista ocekivati, pa se onda ne treba ni frustrirati. Ko nije shvatio, ko jos sledi Zan-Zak Rusoa i njegove srpske sledbenike koji veruju u covekovu divnu prirodu, samo nek se malo provoza beogradskim gradskim saobracajem nekog od ovih popodneva... pa ce razumeti zasto je ovakav izborni rezultat LDP-a istinski SJAJAN.
Dawngreeter Dawngreeter 11:26 10.06.2008

Re: //

Blago udaljavanje od teme ali, dodjavola, ovo me ubada gde sam najslabiji. Vec jako dugo vremena pokusavam da pomirim istinsku zelju da verujem da su ljudi sjajni i ociglednu demonstraciju jednostavne cinjenice koja ilustruje upravo suprotno. Imam blagi nagovestaj ideje da je izlaz iz te dileme kriviti drustvo a ne ljude koji sacinjavaju drustvo, al' nikako da nadjem prihvatljiv razlog zasto ljudi nisu krivi za drustvo koje sacinjavaju.

Zajebana stvar, taj pokusaj verovanja u ljude.
pufna pufna 12:01 10.06.2008

Re: //

45% drustva je izvrsilo tu promenu u mentalitetu ( neki manji broj je oduvek bio na tim pozicijama). To nije mali broj. Ja bih u ovom slucaju krivila ''elitu'' zbog ovakvog zloslutnog izjednacavanja zla sa dobrim i pokusajima pomirenja?! Za ovo nisu glasali biraci.
Prvo smo strance ukljucili u deo svoje politike, ziveci u kohabitaciji i kukajuci jedno na drugo. Ne znam sta onda nasa elita moze od tih istih zemalja da ocekuje sem da oni gledaju i sekundarnu dobit i da vas ne uzimaju za ozbljino?! Da ne govorim koliko su takvim ponasanjem naudili nasem imidzu ozbiljne zemlje.
Drugo, poigravali su se nacinalnim emocijama svojih gradjana, zaludjivali ih iracionalnim porukama, umesto da su jasno izlozili bez cega se ne moze ici napred i koje prepreke se moraju preci ako zelimo da ne propustimo voz. Ovako smo se zaustavili kraj puta i lizemo sopstvene rane.
Dawngreeter Dawngreeter 12:08 10.06.2008

Re: //

pufna
45% drustva je izvrsilo tu promenu u mentalitetu


Ja zaista ne mogu racunati celokupno ZES glasacko telo u tu kategoriju. Ili cak vecinu.
pufna pufna 12:16 10.06.2008

Re: //

shvatilo je da mu resenje nije inat. Kolicina nacinalne neprosvescenosti i odgovornosti prema sopstvenoj i drugim nacijama zbog ponasanja na balkanu treba pripisati nemanju informacija i neprihvatanju istih na lak nacin.
Veci ucinak je imao snimak nesrecno poubijanih adolescenata u Srebrenici da bi se dripci isporucili u Hag nego sve tv emisije i druga gostovanja nevladinog sektora. Mozda bi i oni vidjeniji trebalo da stave prst na celo i zapitaju se sta im nedostaje. Naravno ukoliko im je strategija ne da kazu i olaksaju sebi dusu vec da ih se i cuje. Ovo pisem uz svo postovanje koje osecam prema njihovom radu, ipak mislim da je vreme da se podvuce crta i uvide rezultati.
schweppes schweppes 09:26 10.06.2008

crno/belo

P.S. Analitičare ne računam kao javnost, jer se pokazalo da su sva predviđanja i analize ovde na blogu mnogo tačnija nego bilo koja druga na bilo kojoj TV stanici (npr. blogovi koje je pisao Drago Kovačević posle izbora)

Samo da malo izoštrimo moguće perspektive i kalkulacije. Da će SPS biti ta koja će odlučiti o vladi bilo je jasno svima, posle izbora, s obzirom na procenat koji je osvojila. Da je LDP imao nešto bolji rezultat Čeda bi bio taj "od koga zavisi". Kladim se da je vidoviti Drago upravo na tu mogućnost stavio sav svoj "prediktivni potencijal i politički kapital". Nakon rezultata lošijeg od očekivanog, Tarabić se korigovao i konspirativno (informisan iz "izvora" ustvrdio da će osovina vlasti biti DS, DSS i SPS. Ovo sa DSS-om mu je potpuni pogodak, tačno "u sridu", kako bi inicirani rekli.
Dalje, u pravu ste u vezi sa "okretanjem glave" i potrebom da se "sreća fokusira", da se uživa u uspesima. To je potpuno prirodno, naročito ako ste unapred bili proglašeni za autsajdera. Manje mi je blizak vaš stav i potreba da se "nesreća fokusira", da sve što je uspeh bude potpuno obezvređeno i kompromitovano zbog činjenja nekih zaista malobrojnih i zaista marginalnih grupa. Ta tehnologija manipulacije, kojoj ste vi Gorane skloni, nedavno je od skupa nekoliko stotina hiljada ljudi ispred Hrama načinila razularenu masu koja pljačka Beograd, sa svećom u ruci. Zarad "ljudskih prava" ste pre godinu dana na svom blogu najoštrije osudili razbijanje i hapšenje terorističke grupe u blizini Novog Pazara. Da ne nabrajam dalje, ima toga...
Ako hoćete da kažete da nije sve sjajno onako kako se nama čini i onako kako nam ga predstavljaju, u pravu ste. Nije. S druge strane, nije ni sve tako crno kako nam vi bojite.
Zen Master Zen Master 10:12 10.06.2008

Re: crno/belo

schweppes

Samo da malo izoštrimo moguće perspektive i kalkulacije. Da će SPS biti ta koja će odlučiti o vladi bilo je jasno svima, posle izbora, s obzirom na procenat koji je osvojila. Da je LDP imao nešto bolji rezultat Čeda bi bio taj "od koga zavisi". Kladim se da je vidoviti Drago upravo na tu mogućnost stavio sav svoj "prediktivni potencijal i politički kapital". Nakon rezultata lošijeg od očekivanog, Tarabić se korigovao i konspirativno (informisan iz "izvora" ustvrdio da će osovina vlasti biti DS, DSS i SPS. Ovo sa DSS-om mu je potpuni pogodak, tačno "u sridu", kako bi inicirani rekli.


Upravo tako lično sam sa Dragom imao raspravu na temu da li će ući DSS sa SPS-om i DS-om u vladu. Iz meni totalno nepoznatog razloga čovek je tvrdio da će u celu priču ući i DSS i pričao o nekakvom spinu ( vrlo popularan sleng izraz na blogu ) koji je verovatno samo on video. Drugo taj isti Tarabić je pod jedan član ili otvoreni simpatizer LDP-a ( mada sada posle kao što Ivan kaže hrabre Čedine odluke to mu dodje neko najtvrdje krilo LDP-a ), o tome koliko čovek koji je sedeo na kanabetu Slobodana Miloševića i pio sa njim kafu ima uopšte moralno pravo da varijantom što je meni liberalu Dragi milo to mi se baš nekako slučajno i snilo, predvidja i taktikom što gore to nama bolje već unapred osudjuje Borisa Tadića za stvari koje se uopšte nisu desile a bogami se neće ni desiti to je neko sasvim drugo pitanje.
Uz dužno poštovanje prema autoru bloga čini mi se da je u krivu a propo priče o napadima na LDP. Lično sam na svojoj koži osetio besomučne napade grupacije pomahnitalih LDP-ovaca ili tvrdog krila, koji sve živo osudjuju, presudjuju, pljuju koga stignu ako nešto kažeš protiv odmah ti izvade slike napada na američku ambasadu i slične gluposti u fazonu evo to su tvoji prijatelji ti ubačeni elementu koji podrivaš, ti si SPS, tebe plaća Koštunica i slične potpuno idiotske teorije zavere.
I nakraju ono što je najbitnije je da ponovim opet treba podržati Čedu Jovanovića u ovoj odluci jednog hrabrog i već zrelog političara, kome je interes države i ljudi bitniji od lične sujete i dečijih svidja mi se- ne dopada mi se-nadurio sam se razmišljanja
AcaB AcaB 14:24 10.06.2008

Re: crno/belo

Tebe su bas gadno nagazili...
Polako, bice sve u redu.
pufna pufna 09:42 10.06.2008

...

evo i ja se pitam zasto vi iz nevladinih organizacije ne umete da ucite?!
Da za pocetak odredite ciljeve i napravite strategiju. Ne moze se udarati po Srbima kao naciji i nepogodnom narodu vec po uredjenju, medijima, losoj eliti i sistemu vrednosti koji se namece.
Kad bi malo pogledali preko plota uvideli biste da su mahom takvi i Englezi i Francuzi i Italijani...
Ispada da ste vi iz nevladinog sektora ( onaj samostalni deo a ne provladin) samo druga strana medalje. Ona koja u svemu vidi losu stranu i svaku losiju osobinu masa ( kao da ima i neka da valja;] ) podvodi pod ekskluzivno srpsku osobinu.
E sad, ja ne bih uopste pomenula termin Srbi da se on zlosutno ne provlaci kroz uvodni deo teksta. nadam se da vam je cilj da ovo drustvo se otrese balasta neuredjenosti i nerada, ali moram da kazem da ovako pisan tekst sigurno nije strategija koja taj problem resava.
p.s. jel biste ,svi, mogli da se skinete sa vrata tih klinaca tenisera,koji rade kao nenormalni. Niti je to uspeh Srbije ( posto ona odavno ne ulaze u sport) niti se mase otreznjavaju od euforije tako sto se pominje neciji poraz u polufinalu!
Doctor Wu Doctor Wu 09:57 10.06.2008

Re: ...

p.s. jel biste ,svi, mogli da se skinete sa vrata tih klinaca tenisera,koji rade kao nenormalni. Niti je to uspeh Srbije ( posto ona odavno ne ulaze u sport) niti se mase otreznjavaju od euforije tako sto se pominje neciji poraz u polufinalu!

i to još od onakvog Nadala...(šta bi tek Federer & Švajcarci trebalo da kažu? A da, oni su se već osvestili od prošlogodišnjeg spontanog naleta nacizma.)
ivana23 ivana23 13:41 10.06.2008

Re: ...

Ako pomenete Novaka Đokovića ili ostale koji su izgubili na onom turniru...


Teral čestitao srpskim teniserima

Francuski ambasador u Srbiji , Žan Fransoa Teral, uputio je teniserima iz Srbije koji su ove godine igrali na "Roland Garosu", a posebno Ani Ivanović i Novaku Đokoviću, pismene čestitke povodom izvanrednih uspeha na ovogodisnjem turniru.

"Sve moje čestitke članovima teniske reprezenacije Srbije zbog izvanrednih rezultata koje su postigli na ovogodišnjem "Roland Garrosu". Mnogo je razloga zbog kojih sam srećan i ponosan što sam Ambasador u vašoj zemlji. Vaši uspesi me čine još srećnijim i još ponosnijim. Vi ste prava slika Srbije, njenog šarma, talenta, znanja i duha. Samo napred!", poručio je ambasador Francuske u Beogradu, Žan Fransoa Teral, najboljoj teniserki sveta, Ani Ivanović, a čestitao je i trećem reketu sveta, Novaku Đokoviću, koji mu je prilikom poslednjeg susreta obećao da će naučiti francuski jer "namerava da pobedi na "Roland Garosu"":

"Naš dogovor ostaje. Siguran sam da će se i ostvariti, već sledeće godine. Već vas vidim kako mi na prijemu, koji vam budem priredio kao pobedniku "Rolan Garosa", uzvraćate na savršenom francuskom, ovenčan još mnogim pobedama koje vam od srca želim", poručio je francuski ambasador u našoj zemlji, Novaku Đokoviću.


B92
Kasper Kasper 10:10 10.06.2008

Kao i na ovom blogu

Ako pomenete Novaka Đokovića ili ostale koji su izgubili na onom turniru, onda će vas ošamariti izjavom „pusti bre narod da se raduje pobedi“, ako pomente razne skandale/incidente tokom i posle Eurosonga onda čujete „pa da, ali je konačno Evropa videla kako mi sposobni za velike stvari“, dok je izjava da su tzv. proevropske snage IZGUBILE na izborima uglavnom dočekana sa ćutanjem.


Ako dovedete u pitanje ono sto pisu VIP blogeri, ili ih pritisnete kontracinjenicama, banuju vas,brisu ili seckaju vase postove da ispadnete glupi do bola...
expert expert 10:17 10.06.2008

Re: Kao i na ovom blogu

Kasper
Ako pomenete Novaka Đokovića ili ostale koji su izgubili na onom turniru, onda će vas ošamariti izjavom „pusti bre narod da se raduje pobedi“, ako pomente razne skandale/incidente tokom i posle Eurosonga onda čujete „pa da, ali je konačno Evropa videla kako mi sposobni za velike stvari“, dok je izjava da su tzv. proevropske snage IZGUBILE na izborima uglavnom dočekana sa ćutanjem.Ako dovedete u pitanje ono sto pisu VIP blogeri, ili ih pritisnete kontracinjenicama, banuju vas,brisu ili seckaju vase postove da ispadnete glupi do bola...

Svi blogeri su jednaki ali VIP blogeri su jednakiji od drugih :)
Vračarac Vračarac 10:20 10.06.2008

Re: Kao i na ovom blogu

Ako dovedete u pitanje ono sto pisu VIP blogeri, ili ih pritisnete kontracinjenicama, banuju vas,brisu ili seckaju vase postove

Al' demokratski.
Naravno da im je najlakše da neistomišljenike jednostavno izbrišu. Ko smo mi da dovodimo u pitanje njihovo mišljenje i njihove ideje i namere. na blogu je uglavnom dozvoljeno samo njihovo mišljenje, za drugačija razmišljanja nema mesta. Naši dragi VIP blogeri se, uglavnom, najbolje razumeju kada su sami sa sobom. Onda su u stanju da vode monolog u kome su na kraju uvek u pravu. Svesno kažem monolog a ne dijalog zato što na kraju preostanu samo postovi sa kojim sa VIPovi slažu, tj postovi koje su oni aminovali.
A svi se redom zaklinju u demokratiju, slobodu izražavanje i govora, jednakost ... trte i mrte.
Zen Master Zen Master 10:28 10.06.2008

Re: Kao i na ovom blogu

Kasper

Ako dovedete u pitanje ono sto pisu VIP blogeri, ili ih pritisnete kontracinjenicama, banuju vas,brisu ili seckaju vase postove da ispadnete glupi do bola...


Upravo tako potpuno si u pravu, sećam se jako dobro tvoje izjave da si bio protiv Slobodana Miloševića kada je 75 % bilo za njega u ovoj zemlji, i sada ti se na primer dešava da te demokratiji i liberalizmu podučavaju nekakvi likovi koji su tada pre dvadeset godina nosili njegovu sliku u novčaniku. Ako im se opet slučajno ili namerno suprostaviš počnu uigrane & proverene a la RTS Mitević - Čukić - Mila Štula metode borbe protiv izdajnika i svakojake zle opozicije. Nema prva ljubav zaborava nema, samo kada malo zakopaš ašov, ispod gomile uglja u podrumu eto tata Slobine slike...
Vračarac Vračarac 10:44 10.06.2008

Re: Kao i na ovom blogu

i sada ti se na primer dešava da te demokratiji i liberalizmu podučavaju nekakvi likovi koji su tada pre dvadeset godina nosili njegovu sliku u novčaniku.

Avanzovali.
Zen Master Zen Master 10:45 10.06.2008

Re: Kao i na ovom blogu

Vračarac

Naravno da im je najlakše da neistomišljenike jednostavno izbrišu. Ko smo mi da dovodimo u pitanje njihovo mišljenje i njihove ideje i namere. na blogu je uglavnom dozvoljeno samo njihovo mišljenje, za drugačija razmišljanja nema mesta.


Meni lično je najsmešniji arsenal optužbi koji kao da je izvadjen iz nekog starog titoistočko-miloševićevskog šinjela. Znači nema argumentacije, nema razmene mišljenja i slobode govora odmah kreće baražna paljba etiketama raznih boja i veličina. Ponekad ne mogu da verujem da to rade ljudi koji se zaklinju u demokratiju i nekakav kvazi liberalizam a repertoar im identičan ( samo u kontri ) kao u 2 dnevniku RTS-a u zlatna vremena kada se neki red znao a tata Sloba i mama Mira nas vodili u svetlu budućnost...
Ponekad se pitam sa obzirom da neka slična razmišljanja i promišljanja imam jako dugo, kako to da sam za iste stvari nekada bio izdajnik zemlje, strani plaćenik, prodavao Kosovo a sada sam nacionalista,SPS i ubačeni udbin element. Pa jel toliki greh misliti svojom glavom i iznositi svoje mišljenje ili ima neka tajna veza izmedju ovih koji su nas pljuvali devedesetih i onih koji nas pljuju sada...
Kasper Kasper 10:48 10.06.2008

Re: Kao i na ovom blogu

i sada ti se na primer dešava da te demokratiji i liberalizmu podučavaju nekakvi likovi koji su tada pre dvadeset godina nosili njegovu sliku u novčaniku.


A kada kazes da nije moralno da to cini ratni gradonacelnik Knina moderator te pomete, VIP bloger za tebe zakljuca tvoje postove i svi uzivaju u sviti poltroncica oko sebe! Mi cutimo i ne trazimo od moderacije da radi minimuma moralnih kriterijuma skloni takve likove u stranu. Toliko i o lustraciji u ciju neophodnost verujem.
Dawngreeter Dawngreeter 10:58 10.06.2008

Re: Kao i na ovom blogu

Prosto mi zao da upadnem u diskusiju, al' zaista moram primetiti da ovo medjusobno tapsanje po ledjima i podilazenje polako pocinje da izgleda orgazmicno. Drugovi, salutiram vasem stremljenju da prevazidjete Queeriu.
Vračarac Vračarac 11:03 10.06.2008

Re: Kao i na ovom blogu

Ponekad se pitam sa obzirom da neka slična razmišljanja i promišljanja imam jako dugo, kako to da sam za iste stvari nekada bio izdajnik zemlje, strani plaćenik, prodavao Kosovo a sada sam nacionalista,SPS i ubačeni udbin element. Pa jel toliki greh misliti svojom glavom i iznositi svoje mišljenje ili ima neka tajna veza izmedju ovih koji su nas pljuvali devedesetih i onih koji nas pljuju sada...

To se ja javno pitam već neko vreme na ovom blogu a kao odgovor dobijam samo lavinu kvalifikacija. Vi ste, koliko vidim, nacionalista, SPS i element. Mene su pored ove tri kvalifikacije optuživali (i dalje me optužuju) da sam DSSovac, DSovac, Tadićevac (rezlika je između DSovca i Tadićevca, Drago mi je to objasnio), BIAš, Obraz, služba, šovinista, rasista, radikal, huligan, huškač, relativizator zločina, ljubitelj lika i dela Slobodana M.
Ukoliko se slučajno ne slažete sa njihovim tezama ili ako neke pojave nazovete pravim imenima (koja njima ne odgovaraju) istog trenutka kreće pljba a'la Mitević, Čukić, Štula. Ukoliko ni to ne da rezultate sledi brisanje t.j. blog-"sablja"
sonja k. sonja k. 11:07 10.06.2008

Re: Kao i na ovom blogu

....Ukoliko se slučajno ne slažete sa njihovim tezama ili ako neke pojave nazovete pravim imenima (koja njima ne odgovaraju) istog trenutka kreće pljba a'la Mitević, Čukić, Štula. Ukoliko ni to ne da rezultate sledi brisanje t.j. blog-"sablja".....


a da vi to sve prijavite razrednom staresini?
rasplaka me
Vračarac Vračarac 11:14 10.06.2008

Re: Kao i na ovom blogu

rasplaka me

Nemojte plakati. Slab sam na ženske suze. A i šminka će vam se razmazati. Izvolite maramicu. Paloma.
moderator04 moderator04 12:10 10.06.2008

Re: Kao i na ovom blogu

Kasper
Ako dovedete u pitanje ono sto pisu VIP blogeri, ili ih pritisnete kontracinjenicama, banuju vas,brisu ili seckaju vase postove da ispadnete glupi do bola...


Na ovo pitanje je odgovoreno više puta, no nije na odmet da se to učini još jednom. Moderacija na blogu B92 postupa u skladu sa pravilima . U istim stoji i napomena da se''Vlasnik bloga NE obavezuje da pojedinačno obrazlaže razloge za uklanjanje poruka i zadržava pravo da ugasi naloge korisnika koji krše navedene standarde, bez prethodnog obaveštenja''.

Ovaj troll će ostati , ali vas molim da ga ne produbljujete i ne nastavljate sa raspravom, da ne bi došlo do toga da neko bude obrisan ili sankcionisan. Mislim da nije korektno ni prema autoru ovog bloga da gušimo temu ovom pričom... Hvala na razumevanju.
Kasper Kasper 12:16 10.06.2008

Re: Kao i na ovom blogu

Na ovo pitanje je odgovoreno više puta, no nije na odmet da se to učini još jednom. Moderacija na blogu B92 postupa u skladu sa pravilima . U istim stoji i napomena da se''Vlasnik bloga NE obavezuje da pojedinačno obrazlaže razloge za uklanjanje poruka i zadržava pravo da ugasi naloge korisnika koji krše navedene standarde, bez prethodnog obaveštenja''.

Ovaj troll će ostati , ali vas molim da ga ne produbljujete i ne nastavljate sa raspravom, da ne bi došlo do toga da neko bude obrisan ili sankcionisan. Mislim da nije korektno ni prema autoru ovog bloga da gušimo temu ovom pričom... Hvala na razumevanju.


ne bih trolom nazvao nesto sto cilja u samu sustinu posta. Favorizovanje ove ili one ideje. Osnovna zamisao mi je bila da ukazem na slicnosti "zavisnih" i "nezavisnih" medija. Vi radite ono sto se od Vas trazi. Cekacemo na vreme da radite po savesti. Srdacan pozdrav
Zen Master Zen Master 14:12 10.06.2008

Re: Kao i na ovom blogu

Dawngreeter
Prosto mi zao da upadnem u diskusiju, al' zaista moram primetiti da ovo medjusobno tapsanje po ledjima i podilazenje polako pocinje da izgleda orgazmicno. Drugovi, salutiram vasem stremljenju da prevazidjete Queeriu.

Jebiga druže šta da ti kažem ti si na ispravnom putu zvanom: Peti Kongres složno glasa, glasaćemo druga Titu i Djilasa !!! pa te brojni partijski drugovi stalno tapšu po ramenima. Mi smo vidiš opet prinudjeni da jedni druge tapšemo lakše nam onda nekako veruj mi a sada kada vidim da si i ti srećan zbog nas prosto sam se naježio od miline. Hvala ti o hvala !
Covek u belom Covek u belom 16:53 10.06.2008

Re: Kao i na ovom blogu

Zen Master
Peti Kongres složno glasa, glasaćemo druga Titu i Djilasa !!! pa te brojni partijski drugovi stalno tapšu po ramenima.
Joj pa mali je on za to...mali je cak i za Mirka i Slavka, ni pionir nije bio. Doduse lozi se kao i tadasnji drugovi na partijske pamflete, al to je zbog nedostatka sopstevenog ja, a ne zbog ideoloske zaslepljenosti...
Dawngreeter Dawngreeter 01:57 11.06.2008

Re: Kao i na ovom blogu

Pff. Naravno da sam bio pionir. Pretposlednja generacija, ako se ne varam.
sonja k. sonja k. 10:45 10.06.2008

volimo mi njih

Sorry, ali štagod je ta partija (LDP) govorila i zastupala ranije, zastupa i sada. Možete je ne voleti, ali ne vidim da su promenili vrednosti i prioritete.


sorry gorane, ali ako LDP podrzava SPS vladu onda ne samo da su promenili i vrednosti i prioritete vec su se okrenuli naglavacke.
Kada bi postojala realna potreba za takvom podrskom, u smislu matematicke racunice (DS, SPS manjine nemaju dovoljno) onda bismo mogli da razgovaramo o politickom presedanu zarad dobrobiti....blabla
Ovako nam ostaje samo cinjenica da LDP, neupitan i netrazen, cista srca i iz ubedjenja podrzava SPS vladu
Jel to nije trostruki luping?
Doctor Wu Doctor Wu 12:04 10.06.2008

Re: volimo mi njih

sonja k.
Sorry, ali štagod je ta partija (LDP) govorila i zastupala ranije, zastupa i sada. Možete je ne voleti, ali ne vidim da su promenili vrednosti i prioritete.sorry gorane, ali ako LDP podrzava SPS vladu onda ne samo da su promenili i vrednosti i prioritete vec su se okrenuli naglavacke. Kada bi postojala realna potreba za takvom podrskom, u smislu matematicke racunice (DS, SPS manjine nemaju dovoljno) onda bismo mogli da razgovaramo o politickom presedanu zarad dobrobiti....blablaOvako nam ostaje samo cinjenica da LDP, neupitan i netrazen, cista srca i iz ubedjenja podrzava SPS vladu Jel to nije trostruki luping?

Naprotiv, u celoj toj kaljuzi koja se sada napravila oko otimanja oko vlasti u Srbiji/Beogradu/itd LDP se ponaša potpuno racionalno (što je jedini pravi luping LDP-a, jer su se do sada uglavnom isticali iracionalnošću) i, koliko se za političare to može reći, časno. Imaju vrlo konkretan cilj: sticanje statusa EU kandidata, zbog koga su spremni da podrže vladu ZES + SPS bez prljanja (tj ulaženja u koaliciju sa i podilaženja SPS) i dugoročne štete. Za stranku čije glasačko telo 5% prevashodno lujkaste, weirdo i mestimično luzerske glasačke populacije to je zavidan stepen racionalnosti, a ujedno i najbolji način oporavljanja od katastrofe na izborima. Nedostatak talasanja zbog katastrofalno trapavih Tadićevih izjava tumačim time što su stvari u ovom trenutku u vrlo osetljivoj fazi kada svaka nesmotrenost (i insistiranje na pravovernosti) može skupo koštati (a tako tumačim i tajming Tadićevih izjava).
Milan M. Ćirković Milan M. Ćirković 12:43 10.06.2008

Re: volimo mi njih

Doctor Wu
prevashodno lujkaste, weirdo i mestimično luzerske glasačke
populacije

Koliko bi samo bio ozbiljnije shvacen, doktore, kad bi mogao da se odupres toj gut frustraciji koja te tera da izbacujes ovakve kvalifikative koji (kao sto je i tebi savrseno jasno) samo otezavaju bilo koji vid smislene debate, a apsolutno nicemu ne sluze (osim, mozda i nadam se, terapeutskog dejstva na tebe kad to nesto izbacis iz sebe). Obaska sto kao propovednik "bezuslovne demokratije" na raznim blogovima, treba bar da svoje ocene stavis u kontekst "bezuslovnosti", tj. svaka glasacka populacije je valjda (po tebi, ja u to ne verujem, naravno) podjednako vredna kao i svaka druga, zar ne?
sonja k. sonja k. 12:54 10.06.2008

Re: volimo mi njih

sticanje statusa EU kandidata, zbog koga su spremni da podrže vladu ZES + SPS bez prljanja (tj ulaženja u koaliciju sa i podilaženja SPS) i dugoročne štete.


i dalje nemam informaciju da je iko zatrazio ulazak LDPa u koaliciju pa prema tome i eventualno pametna politicka odluka da se "ne prljaju" ulaskom zvuci pomalo naivno.
Plan je, koliko mi se cini, da se stekne status EU kanditata.
Ako je to plan i cilj LDPa onda dobro, al to em znamo em koga briga (u postizbornoj matematici)
Tih 5 % je moglo da bude max 10%, sto je odlicno za stranku takvog profila, medjutim zick zack politika "podrzavamo, al je pfui skandalozno", sto btw i nije nesto posebno casno, jeste dugorocna steta ili klasicno potapanje malih.
pogledajte reakciju milicke i to kao predstavnice umereno inteligentnog birackog tela LDP
...osipanje, par excellence
Zen Master Zen Master 13:12 10.06.2008

Re: volimo mi njih

Doctor Wu

Naprotiv, u celoj toj kaljuzi koja se sada napravila oko otimanja oko vlasti u Srbiji/Beogradu/itd LDP se ponaša potpuno racionalno (što je jedini pravi luping LDP-a, jer su se do sada uglavnom isticali iracionalnošću) i, koliko se za političare to može reći, časno. Imaju vrlo konkretan cilj: sticanje statusa EU kandidata, zbog koga su spremni da podrže vladu ZES + SPS bez prljanja (tj ulaženja u koaliciju sa i podilaženja SPS) i dugoročne štete. Za stranku čije glasačko telo 5% prevashodno lujkaste, weirdo i mestimično luzerske glasačke populacije to je zavidan stepen racionalnosti, a ujedno i najbolji način oporavljanja od katastrofe na izborima. Nedostatak talasanja zbog katastrofalno trapavih Tadićevih izjava tumačim time što su stvari u ovom trenutku u vrlo osetljivoj fazi kada svaka nesmotrenost (i insistiranje na pravovernosti) može skupo koštati (a tako tumačim i tajming Tadićevih izjava).


Da iskren da budem potpuno začudjujući stepen racionalnog razmišljanja od strane LDP-a, čak je sve to danas potvrdila u svojoj izjavi Vesna Pešić reterirajući svoj oštar stav od subote . Ukoliko nastave na ovaj način mogu samo da dobiju na nekim sledećim izborima i da konačno postanu bitan faktor u postizbornim igrama bez granica. Izgleda da su se i oni konačno uzeli u pamet i da im je uloga dete Kalimera malko dosadila pa su se konačno fokusirali na prave probleme i racionalno rešavanje istih...
Doctor Wu Doctor Wu 13:14 10.06.2008

Re: volimo mi njih

treba bar da svoje ocene stavis u kontekst "bezuslovnosti", tj. svaka glasacka populacije je valjda (po tebi, ja u to ne verujem, naravno) podjednako vredna kao i svaka druga, zar ne?

Pretpostavljam da je za srpske političare najvrednija glasačka populacija ona koja je ih dovodi iznad cenzusa jer, kao što vidimo iz primera ZES-a i radikala, najveća brojnost nije dovoljna za osvajanje vlasti.

Ako se malo odmakneš od direktnog zastupanja jedne strane u srpskom političkom galimatijasu videćeš da je najveća dosadašnja zasluga Čede to što je uspeo da objedini te raznorazne simpatizere raznoraznih GSS-ova, SDU-ova, ultralevičara, razočaranih komunista, infralibetarijanaca, anarhista, monarhista, profesionalnih boraca za ljudska prava i homeopata i obezbedi im mesto u srpskom parlamentu. To nije mala stvar, jer svaka od tih podgrupa defintivno nije mainstream u Srbiji, i, u tom smislu, može se smatrati za frikovsku (ma šta ja lično o tome mislio).

Što se ovog ostalog tiče, bez ljutnje, ali tvoje kriterijume uravnoteženosti ne smatram preterano relevantnim, pa tako ni tvoje kvalifikacije o "frustracijama" i "terapiji".
Zen Master Zen Master 13:31 10.06.2008

Re: volimo mi njih

sonja k.

Ako je to plan i cilj LDPa onda dobro, al to em znamo em koga briga (u postizbornoj matematici)
Tih 5 % je moglo da bude max 10%, sto je odlicno za stranku takvog profila, medjutim zick zack politika "podrzavamo, al je pfui skandalozno", sto btw i nije nesto posebno casno, jeste dugorocna steta ili klasicno potapanje malih.
pogledajte reakciju milicke i to kao predstavnice umereno inteligentnog birackog tela LDP
...osipanje, par excellence


Vidiš kada oduzmeš od nečega jedan a dodaš mu tri onda si za dva u plusu vrlo jednostavna aritmetika veruj mi. Istu tu aritmetiku je trio fantastikus Boris Tadić-Srdjan Šaper-Dr Krstić napravio u svojim glavama tamo negde pre par godina i voilà od bednih 12.6 % došli smo do skoro 40 % ( plus naravno malo Mladja, malo Čanak, malo čiča Vuk ). Od negativnih posledica imaš da te ono tvrdo odvojeno krilo i glasači takve provincijencije koje si izgubio pljuju i osipaju drvlje i kamenje na tebe čemu i sami ovih dana po blogu prisustvujemo, ali na drugom tasu vage šta imamo drage dame i gospodo ?! Imamo predsednika Srbije sa 2300000 glasova i imamo koaliciju u kojoj je njegova stranka lokomotiva a koja je osvojila 102 mandata i upravo se sprema da napravi vladu koja sa samo malo sreće i podrške iz Evrope ( pošto smo im se smučili ovako jadni i bedni ) može Srbiju da dovede na prag EU. Možda vi to nazivate izdajom, prodajom ma nazovite kako hoćete vaš privatni problem, ti ljudi će imati puno moralno i materijalno pravo da vode ovu zemlju i da se osećaju kao pobednici na mišiće, uz ljigavo ulizivanje SPS-u, ma šta god i kako god ali pobednici.
E očigledno da je i Čedomir Jovanović poželeo da bude malo pobednik a ne večiti pravedni luzer koji osudjuje sve živo oko sebe i konstantno priziva neki žal za vremenima Zorana Djindjića. Vreme je da se uzmu stvari u svoje ruke, Zoran je bio pobednik pre svega a ne dete Kalimero i Čedomir Jovanović je to izgleda konačno shvatio...
Milan M. Ćirković Milan M. Ćirković 14:12 10.06.2008

Re: volimo mi njih

Doctor Wu

Ako se malo odmakneš od direktnog zastupanja jedne strane u srpskom
političkom galimatijasu videćeš da je najveća dosadašnja zasluga Čede
to što je uspeo da objedini te raznorazne simpatizere raznoraznih
GSS-ova, SDU-ova, ultralevičara, razočaranih komunista,
infralibetarijanaca, anarhista, monarhista, profesionalnih boraca za
ljudska prava i homeopata i obezbedi im mesto u srpskom parlamentu. To
nije mala stvar, jer svaka od tih podgrupa defintivno nije mainstream u
Srbiji, i, u tom smislu, može se smatrati za frikovsku (ma šta ja lično
o tome mislio).

Ako je ne biti mainstream dovoljno za ekvivalenciju sa frikovskim, onda dobro, ali sumnjam nesto da ta definicija bas pije vodu. Uzgred, sve si nabrojao, a sto ne i iskrene libertarijance/anarholiberale? Naravno da to ne moze biti mainstream, ali ionako imamo prakticni "Put u ropstvo" (a ti znas ko je napisao tu knjigu, jel'te?)

Doctor Wu

Što se ovog ostalog tiče, bez ljutnje, ali tvoje kriterijume
uravnoteženosti ne smatram preterano relevantnim, pa tako ni tvoje
kvalifikacije o "frustracijama" i "terapiji".

Podjednako bez ljutnje, ali ja sam samo ukazivao na izlisnu destruktivnost u kontekstu debate. Ti, naravno, kako hoces, ali ta objasnjenja posle "ma sta ja o tome stvarno mislio, ali cu ih nazvati lujkama (jer je to sad pragmaticno, a ne bi bilo da su osvojili dva posto vise)" ne deluju ni objektivno ni ubedljivo.
Queeria Queeria 11:05 10.06.2008

Ljubi ga Tadić

Oslobođen Marko Milošević
Požarevac -- Sin Slobodana Miloševića, Marko, oslobođen je optužbe da je, sa još petoro ljudi, naneo teške telesne povrede trojici članova požarevačkog "Otpora".
U obrazloženju presude, sudija Gordana Vidojković je rekla da se sud rukovodio nepotpunim dokazima, zastarelošću predmeta i nepostojanju namere da se nanesu teške telesne povrede. Na današnju presudu suda "Otporaši" imaju 15 dana pravo žalbe, što će oni, kako su najavili, i uraditi. Marku Miloševiću, koji ima izbeglički status u Rusiji, sudilo se u odsustvu.
Oštećeni su Marka Miloševića označili kao organizatora i aktera tuče 2. maja 2000. godine, ispred kafea Pasaž" u Požarevcu, u kojoj su "Otporaši" Momčilo Veljković, Nebojša Sokolović i Radenko Luković brutalno pretučeni dok su pokušavali da zaštite svog člana Dragana Milanovića.
pufna pufna 11:10 10.06.2008

Re: Ljubi ga Tadić

prosle godine su nas plasili radikalima, a ove sps-om.
kakvi horor feljtoni?!
sonja k. sonja k. 11:17 10.06.2008

Re: Ljubi ga Tadić

U obrazloženju presude, sudija Gordana Vidojković je rekla da se sud...


...rukovodio cinjenicom da je optuzeni imao svoja iskusenja, svoju bol i svoju nesrecu u sebi. Oslobadjajuca presuda Marka Milosevica je prema recima sudije kamen temeljac u daljem radu srpskih institucija koji ce obezbediti srecu za razvoj citavog drustva.
nikolla90 nikolla90 11:18 10.06.2008

Re: Ljubi ga Tadić

Queeria
Oslobođen Marko Milošević
Požarevac -- Sin Slobodana Miloševića, Marko, oslobođen je optužbe da je, sa još petoro ljudi, naneo teške telesne povrede trojici članova požarevačkog "Otpora".
U obrazloženju presude, sudija Gordana Vidojković je rekla da se sud rukovodio nepotpunim dokazima, zastarelošću predmeta i nepostojanju namere da se nanesu teške telesne povrede. Na današnju presudu suda "Otporaši" imaju 15 dana pravo žalbe, što će oni, kako su najavili, i uraditi. Marku Miloševiću, koji ima izbeglički status u Rusiji, sudilo se u odsustvu.
Oštećeni su Marka Miloševića označili kao organizatora i aktera tuče 2. maja 2000. godine, ispred kafea Pasaž" u Požarevcu, u kojoj su "Otporaši" Momčilo Veljković, Nebojša Sokolović i Radenko Luković brutalno pretučeni dok su pokušavali da zaštite svog člana Dragana Milanovića.


Šta "ljubi ga Tadić", pa za ovo je kriv LDP koja je imala lošu kampanju i zato nema većinu sa ZESom.
Milan M. Ćirković Milan M. Ćirković 11:30 10.06.2008

Re: Ljubi ga Tadić

nikolla90

Šta "ljubi ga Tadić", pa za ovo je kriv LDP koja je imala lošu kampanju i zato nema većinu sa ZESom.

Ako zaista mislite da se kampanjom sve resava (jel spadate u one koji misle da se i skole tako zavrsavaju, u tri dana se sve nauci?), onda ili ne poznajete stanje u Srbiji ili Vam je zivot veoma lak...
nikolla90 nikolla90 12:02 10.06.2008

Re: Ljubi ga Tadić

Milan M. Ćirković
nikolla90

Šta "ljubi ga Tadić", pa za ovo je kriv LDP koja je imala lošu kampanju i zato nema većinu sa ZESom.

Ako zaista mislite da se kampanjom sve resava (jel spadate u one koji misle da se i skole tako zavrsavaju, u tri dana se sve nauci?), onda ili ne poznajete stanje u Srbiji ili Vam je zivot veoma lak...


Bio sam ironičan, a škole u Srbiji se završavaju kampanjski jer je sistem obrazovanja takav.
pufna pufna 12:05 10.06.2008

Re: Ljubi ga Tadić

Šta "ljubi ga Tadić", pa za ovo je kriv LDP koja je imala lošu kampanju i zato nema većinu sa ZESom.

Otac kriv sto se cerka prostituise zato sto je bio prestrog?
Zen Master Zen Master 14:46 10.06.2008

Re: Ljubi ga Tadić

Milan M. Ćirković

Šta "ljubi ga Tadić", pa za ovo je kriv LDP koja je imala lošu kampanju i zato nema većinu sa ZESom.
Ako zaista mislite da se kampanjom sve resava (jel spadate u one koji misle da se i skole tako zavrsavaju, u tri dana se sve nauci?), onda ili ne poznajete stanje u Srbiji ili Vam je zivot veoma lak...


Pa plašim se da je momak potpuno u pravu, nadrkana, svadjalačka kampanja u kojoj ti niko osim tebe ne valja, gde ti je jedini cilj da otcepiš što više od DS kolača i pokupiš što više DS razočaranih birača je dovela do ovih 13 mandata koji nikom živom ne završavaju posao. 500000 ljudi je taj dan ostalo u svojim kućama a izašli su na II krug predsedničkih izbora. Umesto da se na te apstinente, lenštine i sve one koji tvrde da su svi u politici isti malo obratila pažnja išlo se oštro i nadrkano, sa prepotentnim izjavama: Osvajamo sigurno 8% u republici a 13% u gradu ! A kada voditelj emisije pita da to možda nije malo preterano očekivanje, onda kreće serijal uvreda na račun voditelja: Znam ja ko ste vi i ko vam je naredio da tako pričate !?
E pa super takva priča se očigledno svidela vrlo malom broju ljudi, taj broj glasova jednako 13 mandata, 13 mandata jednako: Izvinite ali niste nam potrebni trenutno, unećemo vas u našu bazu podataka pa možda neki drugi put što da ne ?!
A ovi drugi gde Šaper i Krstić koji su u advertajzingu već 15 godina uspeše da prodaju Borisa Tadića onakvog kakvim ga je Bog napravio i ZES ostvari rezultat kakav je retko ko očekivao.
Šta da vam kažem istorija obično pamti pobednike sve one druge zaboravlja...
Milan M. Ćirković Milan M. Ćirković 15:08 10.06.2008

Re: Ljubi ga Tadić

Zen Master

da je momak potpuno u pravu, nadrkana, svadjalačka
kampanja

Koju ste Vi kampanju pratili? Meni se cini kao da nismo bili u istoj zemlji - ako ista, kampanja ldp-a bila je najmanje negativna, najmanje ispunjena pretnjama, pa bile one o povratku u 90-te ili o stranim placenicima, svejedno, i najmanje svadjalacka, sto je jedan od razloga njene neefikasnosti, pretpostavljam. Uporedite samo spotove, pa vidite ko je ubedljivo najmiroljubiviji, sa najmanje povisenog tona, o negativnim emocijama da ne govorimo.

Zen Master

Šta da vam kažem istorija obično pamti pobednike sve one druge zaboravlja...

Onda Srbima preostaje samo da izvrse kolektivno samoubistvo. (Posto ce svakako u istoriji sveta biti zaboravljeni, narocito sa svojim kultom gubitnika jos od kosovskog boja.) Je li to resenje koje preporucujete?
sentinel26 sentinel26 09:46 11.06.2008

Ne umeju ili ne žele da uče?

Oslobođen Marko Milošević
Požarevac -- Sin Slobodana Miloševića, Marko, oslobođen je optužbe da je, sa još petoro ljudi, naneo teške telesne povrede trojici članova požarevačkog "Otpora".
U obrazloženju presude, sudija Gordana Vidojković je rekla da se sud rukovodio nepotpunim dokazima, zastarelošću predmeta i nepostojanju namere da se nanesu teške telesne povrede. Na današnju presudu suda "Otporaši" imaju 15 dana pravo žalbe, što će oni, kako su najavili, i uraditi. Marku Miloševiću, koji ima izbeglički status u Rusiji, sudilo se u odsustvu.
Oštećeni su Marka Miloševića označili kao organizatora i aktera tuče 2. maja 2000. godine, ispred kafea Pasaž" u Požarevcu, u kojoj su "Otporaši" Momčilo Veljković, Nebojša Sokolović i Radenko Luković brutalno pretučeni dok su pokušavali da zaštite svog člana Dragana Milanovića.

Ova vijest je u istovjetnom tekstu objavljena na svim TV stanicama, svim novinama, sajtovima, blogovima.
Da li joj nešto nedostaje ?
Nedostaje joj mnogo toga. Ali sadrži odgovor na pitanje "Zašto ne umemo da učimo"?
Nekoga ko ne pokušava da uči, mi (optužujemo) ocjenjujemo da to ne umije da radi.
Pravo pitanje glasi: - Da li želimo da učimo ?

Zašto je ova vijest morala da počne riječima: - "Sin Slobodana MIloševića....." ?.
Da li je on zaista oslobodjen samo zbog toga što je u pitanju sin Slobodana Miloševića, pa se sada neko možda "dodvorava" SPS-u ili je možda oslobodjen što su dokazi nepotpuni, zbog zastarelosti predmeta i navodnog nedostatka namere (umišljaja)?
Ako nema umišljaja, da li postoji nehat ?

- Ako je predmet zaista zastareo onda se ne vrši ocjenjivanje dokaza ni motiva. Imate konkretne primjere slučaja dva crkvena velikodostojnika.
- Postojanje motiva, namjere u konkretnom slučaju je provjerljivo i lako dokazivo.
- Kvalitet dokaza: - nema dovoljnih i nedovoljnih dokaza u krivičnom pravu - postoje ili ne postoje nesumnjivi dokazi.
I ova činjenica je provjerljiva. Gospoda advokati ili neka dokazuju ili neka bace diplome i sklone se, umjesto što se bespravno reklamiraju po novinama.

Žal (još modernije "bol" nije zbog toga što se počinilac kriminalne radnje izvukao zbog nedostatka dokaza, nego što se nečiji sin izvukao bez kazne.

Hoćemo da napreduje pravosudni sistem. Na ovaj način - "Malo morgen" !?


nikolla90 nikolla90 21:42 11.06.2008

Re: Ljubi ga Tadić

Zen Master

Pa plašim se da je momak potpuno u pravu, nadrkana, svadjalačka kampanja u kojoj ti niko osim tebe ne valja, gde ti je jedini cilj da otcepiš što više od DS kolača i pokupiš što više DS razočaranih birača je dovela do ovih 13 mandata koji nikom živom ne završavaju posao. 500000 ljudi je taj dan ostalo u svojim kućama a izašli su na II krug predsedničkih izbora. Umesto da se na te apstinente, lenštine i sve one koji tvrde da su svi u politici isti malo obratila pažnja išlo se oštro i nadrkano, sa prepotentnim izjavama: Osvajamo sigurno 8% u republici a 13% u gradu ! A kada voditelj emisije pita da to možda nije malo preterano očekivanje, onda kreće serijal uvreda na račun voditelja: Znam ja ko ste vi i ko vam je naredio da tako pričate !?
E pa super takva priča se očigledno svidela vrlo malom broju ljudi, taj broj glasova jednako 13 mandata, 13 mandata jednako: Izvinite ali niste nam potrebni trenutno, unećemo vas u našu bazu podataka pa možda neki drugi put što da ne ?!
A ovi drugi gde Šaper i Krstić koji su u advertajzingu već 15 godina uspeše da prodaju Borisa Tadića onakvog kakvim ga je Bog napravio i ZES ostvari rezultat kakav je retko ko očekivao.
Šta da vam kažem istorija obično pamti pobednike sve one druge zaboravlja...


Momak je bio ironičan, naravno. LDP je dao previše podrške ZESu i zato je dobila manje glasova. Skoro svaki glas koji bi otišao LDPu, bio bi glas manje za ZES, to je bar logično. Prema tome - ZES je zakazala na nacionalističkim glasovima. A promenila politiku. Vi'š bedak.

Svaka čast za Šapera i Krstića i ostale drugare koji su nekada pljuvali Zorana za Koštunicu.
Ljubazni Vodoinstalater Ljubazni Vodoinstalater 11:15 10.06.2008

Goran Nadal-Miletic

Ako pomenete Novaka Đokovića ili ostale koji su izgubili na onom turniru, onda će vas ošamariti izjavom „pusti bre narod da se raduje pobedi“,

Bas me zanima po kom je to kriterijumu Novak Djokovic izgubio na turniru? Kao i svi ostali... pretpostavljam da ste Vi Gorane dogurali mnogo dalje na ovom istom turmiru pa je polufinale za Vas gubitak?
Atomski mrav Atomski mrav 07:56 11.06.2008

Re: Goran Nadal-Miletic

Ma pusti čoveka da leči svoje komplekse... bolje na blogu nego "uživo".
Boris Drenca Boris Drenca 11:35 10.06.2008

Ono što se dešava

Tekst na mestu. Nedostatak kapaciteta javnosti i onih koji se , navodno, njome bave jejedan od osnovnih problema. Primera ima mnogo. Na osnovu iskustva (od 1992. do 2003.) sam radio posao novinara. I naravno bio ponosan na to. Kasnije, kada sam prešao na drugu stranu, shvatio sam da je sve moja uobrazilja (priznajem kičma mi je najduži deo tela) . I posle toga mogu ladno da ne gledam vesti. Sve mi je jasno. Iza vake vesti se vidi tendencija. Ne znam šta se dešava i znam da to neću videti/pročitati u medijima. To se vidi na ulici

Kada najkorišćenijeg leka nema više u bolnicama zbog toga što se ne zna ko će vladu sastaviti.
Kada je neophodno da se plati 100-x EUR da bi se imao normalan tretman u bolnici.
Kada se javne nabavke i dalje vode tako da se napravi kombinacija.
Kada policija pita na sred ulice gde idem.
Kada cigančićima nije dozvoljeno da koriste skakalice na Tašu.
Kada pokušavaju da ih izbace povređene iz bolnice zbog toga što nisu okupani.
Kada od Hrama do Krsta mogu da nađem samo Miškovićeve prodavnice u kojima je hleb (zapakovan istina) 150 dinara za 300 grama
.......

Ne mogu dalje da nabrajam ima toga više nego dovoljno. Što se poltičara i partija tiče briga me. Ne će propasti, znaju šta rade. Ne moram da slušam analitičare da bih video ko je dobio a ko izgubio.Išao sam i ja u školu, osnovnu...

ivana23 ivana23 11:39 10.06.2008

Re: Ono što se dešava

Kada od Hrama do Krsta mogu da nađem samo Miškovićeve prodavnice u kojima je hleb (zapakovan istina) 150 dinara za 300 grama

Molim te slikaj taj hleb, posto ga u "mom" Mini Maxiju nema, pa sliku prvom prilikom okaci na blog, bas me interesuje kako izgleda...
Boris Drenca Boris Drenca 11:45 10.06.2008

Re: Ono što se dešava

Ma kao neki sa produženom svežinom (seljački mislim) ali slikam
Kasper Kasper 14:48 10.06.2008

Snishodljivo pitanje

uz ogrooomnooo izvinjenje supermodu, ali kakve veze ima fotka velikodostojnika SPC sa temom ovog posta?
Ivan Marović Ivan Marović 19:28 10.06.2008

Re: Snishodljivo pitanje

Kasper
uz ogrooomnooo izvinjenje supermodu, ali kakve veze ima fotka velikodostojnika SPC sa temom ovog posta?
E svašta ti očekuješ od supermoda, kao da je supermen, a ne supermod. To bre prevazilazi njegovu spoznajnu moć.
Inner Party Inner Party 15:12 10.06.2008

Srbi izgleda nisu ljudi

Lepše je Srbima da budu srećni zbog prvog mesta Ane Ivanović na Roland Garros-u , da slušaju bogougodne najave o našoj EU kandidaturi do kraja godine, putovanjima u EU bez viza, predivno organizovanom Eurosongu, ogromnoj pobedi koalicije za Evropsku Srbiju u Vojvodini


Pa kome nije?
Zar Srbi nisu ljudi?
Zar je lose radovati se i biti srecan kada nesto uradis dobro?
Zar je lose nadati se jos boljem?

Cemu tolika mrznja prema sopstvenom narodu?!

Pa upravo u tvom tekstu lezi odgovor na pitanje zasto ljudi pljuju po LDP-u.
Milan M. Ćirković Milan M. Ćirković 19:47 10.06.2008

Re: Srbi izgleda nisu ljudi

Inner Party

Zar Srbi nisu ljudi?

"Budimo ljudi... iako smo Srbi."

Inner Party

Zar je lose radovati se i biti srecan kada nesto uradis dobro?

Naravno da nije. Jedino je pomalo problematicno to drugo lice jednine koje koristite. Ono implicira da je onaj kome se obracate doista i uradio nesto dobro. Ako nije licno Ana Ivanovic i eventualno par ljudi iz njene najblize okoline, recenica bas nije primenljiva, jer niti je ova drzava, niti grad, niti drustvo, ponajmanje politicki akteri, ista doprineli njenom uspehu, niti uspesima drugih sportista u pojedinacnoj konkurenciji. Ili Vi imate neku misticnu kvazibiolosku predstavu o narodu kao organskoj celini, pa onda to sto imate slicne delove DNK sa Anom Ivanovic Vam nekako daje pravo na doprinos njenim rezultatima? Po analogiji, slicno se moze reci i za neke druge stvari koje g. Miletic navodi. Naravno da se treba radovati i *tudjim* uspesima i rezultatima, ali to je onda ocigledno vrlo drugacije od onog sto ste zeleli da kazete ovim retorickim pitanjem. "Kolektivizacija" bilo cega, pa i uspeha, retko vodi necem dobrom.

Inner Party

Zar je lose nadati se jos boljem?

Ko je napisao da jeste? Zasto koristite pristup strashila za retoricke napade? Naravno, ako pod "jos boljem" ne podrazumevate recimo vladu sa gljivicom dacicem kao premijerom, kojoj se izgleda neki nadaju, a tesko da se moze nazvati necim boljim.

Inner Party

Cemu tolika mrznja prema sopstvenom narodu?!

Gde Vi vidite mrznju? Razumete li razliku između kritike i mrznje? to dvoje nema ama bas niceg zajednickog. Naprotiv, kad bismo usvojili Poperovo geslo da "cinite kompliment nekome kad ga kritikujete", onda biste razumeli da su g. Miletic i drugi koji racionalno i opravdano kritikuju daleko veci patrioti i daleko vise vole ovdasnje narode od svih koji se svojim patriotizmom busaju u prsa.
Vračarac Vračarac 20:08 10.06.2008

Re: Srbi izgleda nisu ljudi

jer niti je ova drzava, niti grad, niti drustvo, ponajmanje politicki akteri, ista doprineli njenom uspehu, niti uspesima drugih sportista u pojedinacnoj konkurenciji.

A nacionalne penzije? A zemljište u Kragujevcu? A sponzorstva (u manjoj meri)? da li je to zaista ništa,bezvredno? da se razumemo, uvek je moglo biti urađeno više. Mnogo više, ali ne može se reći da država ništa ne ulaže. Što se tiče političkih aktera, tu se apsolutno slažemo.
Milan M. Ćirković Milan M. Ćirković 00:24 11.06.2008

Re: Srbi izgleda nisu ljudi

Kakve sad veze imaju nacionalne penzije (srecom, teniseri su nam daleko od penzija; a nesto se ne secam da je Monika Seles u konkurenciji za srpske penzije)? Zemljiste u Kragujevcu je dobar pocetak, videcemo sta ce realno biti od toga. Besmisleno je dovoditi u vezu nesto od pre pola godine sto je tek pocelo sa sadasnjim uspesima. Za sponzorstva svaka cast, ok, i sponzori imaju racionalan razlog da budu ponosni i veseli. Ali koliko shvatam, i sponzorstva sa drzavom imaju malo veze, to su neki privatnici.
Vračarac Vračarac 08:06 11.06.2008

Re: Srbi izgleda nisu ljudi

Besmisleno je dovoditi u vezu nesto od pre pola godine sto je tek pocelo sa sadasnjim uspesima

Naravno, ali ipak je nešto počelo da se radi po tom pitanju.
ivana23 ivana23 08:22 11.06.2008

Re: Srbi izgleda nisu ljudi

nesto se ne secam da je Monika Seles u konkurenciji za srpske penzije

Kako moze biti u konkurenciji za srpske penzije neko ko nije drzavljanin Srbije?
Milan M. Ćirković Milan M. Ćirković 09:18 11.06.2008

Re: Srbi izgleda nisu ljudi

ivana23
nesto se ne secam da je Monika Seles u konkurenciji za srpske penzije

Kako moze biti u konkurenciji za srpske penzije neko ko nije drzavljanin Srbije?

Pa ne moze, a ona je jedina (istorijski) nasa teniserka za koju se moze tvrditi da je u penziji. Dakle, to je bio mali reductio ad absurdum sugestije da nac. penz. nesto doprinose rezultatima sportista. ))
ivana23 ivana23 10:20 11.06.2008

Re: Srbi izgleda nisu ljudi

ona je jedina (istorijski) nasa teniserka za koju se moze tvrditi da je u penziji


Nije li premlada za takvu kvalifikaciju? Monika ima tek 34 godine, a vi biste je i u PUPS uclanili :))))))


Monika, 2008.
Unfuckable Unfuckable 10:55 11.06.2008

Re: Srbi izgleda nisu ljudi

Nije li premlada za takvu kvalifikaciju?


pa nije ni Divac mator
a ni Bajaga & Slađana Milošević, čini mi se - tu nisam baš siguran
cmpt cmpt 15:27 12.06.2008

Re: Srbi izgleda nisu ljudi

ma ti si bolestan
lepo se vidi iz tvoje recenice: "Zar je lose radovati se i biti srecan kada nesto uradis dobro?".
sta si ti to dobro uradio?
jel imas priliku nesto dobro da uradis u srbiji?

jeste se tesko u srbiji boriti, lako je prisljamciti se nekoj partiji, uvuci se nekome u dupe, bejati u tv i verovati u sarene laze, zato je srbija i obezglavljena jer posteni su jos 90ih poceli da odlaze
i dalje odlaze svi koji imaju mogucnost



a ova bolestina:"Cemu tolika mrznja prema sopstvenom narodu?!" samo govori o tebi da bi u normalnom socialnom okruzenju bio primoran da se psihijatriski lecis, nisam strucan ali siroka je lepeza mogucnosti: paranoja, sizofrenija, kleptomanija (u srbiji najcesce prozvana patriotizam)...

ps.
Ane Ivanović - kakve veze ti imas sa njom ili ostali bednici sto bulje u ekran? sto je lepo ne pratite po belom svetu i pruzate podrsku?
EU kandidaturi- jos jedna besmislica jer je sad kandidatura sama sebi postala cilj, makar se provukli kao ponavljaci i ne naucili i ne ispunili ama bas jedan uslov.
predivno organizovanom Eurosongu - i predivna kradja od bednika spored TV-a
ogromnoj pobedi koalicije za Evropsku Srbiju u Vojvodini - vec vidjeno, SRS kalup
milosib milosib 20:18 10.06.2008

Romi

šta je sa napadima na Rome

Ne znam gde pronađoste ni ove ostale napade, ali ovo mantranje o napadima na Rome zaista ide na živce. Shvatite već jednom da od svih država ex SFRJ samo u Srbiji imate povećan broj Roma, a u ostalim npr. Sloveniji, Hrvatskoj ili srpskoj pokrajini KiM(sada pod vlašću NATO) ih ili nema ili ih je 10 puta manje nego 1991. god.

Srbija je zemlja za primer po tretiranju nacionalnih manjina u Evropi. U prošlom sazivu parlamenta (za novi ćemo videti) imali smo najviši nivo procenta nacionalnih manjina u parlamentu u odnosu na njihov udeo u stanovništvu, a između ostalog i narodnog poslanika Roma.

Prestanite da pojedinačne incidente proglašavate pravilom i da time unosite nemir među stanovništvo, a sopstvenu državu neosnovano pljujete.

Ponoviću vam opet da ste BRUKA za civilni sektor i da svojim delovanjem nanosite nenadoknadivu štetu istom.
Milan M. Ćirković Milan M. Ćirković 00:21 11.06.2008

Re: Romi

milosib
ali ovo mantranje o
napadima na Rome zaista ide na živce. Shvatite već jednom da od svih
država ex SFRJ
samo u Srbiji imate povećan broj Roma, a u ostalim npr.
Sloveniji, Hrvatskoj ili srpskoj pokrajini KiM(sada pod vlašću NATO) ih
ili nema ili ih je 10 puta manje nego 1991. god.

Hajde malo cinjenica pre nego sto pocnete sa pljuvanjem. Jeste li culi za (bivsu jugoslovensku republiku) Makedoniju? Pogledali malo njihovu demografiju? Oni imaju procentualno vise romske populacije od Srbije, i takodje se povecala od raspada zajednicke drzave.

Dakle, kad neko otpocne svoj komentar sa ociglednom neistinom ili greskom, to nuzno baca sumnju i na ostatak.
Obi Van Obi Van 11:20 11.06.2008

Kosovo nikad neće biti deo Srbije!?

Nikad ne reci nikad.
Treba prihvatiti sadašnju realnost ali se ne slažem da treba odustati od diplomatske borbre za Kosmet, makar ona trajala decenijama i generacijama. Možda će se to pitanje rešiti kroz članstvo u EU, možda ne, ali ne treba odustati u svakom slučaju. I ko misli da se ozbiljno bavi politikom u narednom periodu i pridobije biračko telo u Srbiji, mora računati na takvu politiku.
Mislim da LDP koji je za svakog normalnog čoveka poželjan u bilo kakvoj proevropskoj vladi u budućnosti, mora povesti računa o tome.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana