B92 Blog    Članovi    Goran Nikolić    Zabluda o ’’brojčanoj nadmoći’’ devojaka u Srbiji

Goran Nikolić
20:51
UTO
11
SEP

Zabluda o ’’brojčanoj nadmoći’’ devojaka u Srbiji

by Goran(che)

 

Uvreženo je mišljenje da je broj žena u Srbiji daleko viši od broja muškaraca. To jeste tačno, ali razlika nije prevelika, tek 6%.[1] Međutim, ono što je za politiku nataliteta od krucijalnog značaja je broj žena u fertilnom periodu, i tu su rezultati potpuno suprotni od onoga što često slušamo (posebno od pristalica lepšeg pola): da Srbija prosto ''vrvi'' od žena, odnosno devojaka. Naime, ukupan broj žena u fertilnom periodu, koji se definiše kao razdoblje života od 15 do 49 godina, je nešto manji od broja muškaraca u istoj životnoj dobi.

E sad, pošto se definicija fertilnosti čini suviše širokom i možda nije previše interesantna za čitaoce (koja to devojka rađa sa 15 godina danas, iako to, naravno, biološki može) posmatraćemo uže obuhvate, kada je u pitanju životna dob.

Na primer, ukupan broj žena koje imaju između 20 i 39 godina je za 1,3% manji od broja muškaraca u istoj životnoj dobi[2]. Rezultati su još porazniji za žene, ako životnu dob ''pomeramo'' ka nižem broju godina (npr. od 17 do 35 ili  slično). Naime, devojke će uvek biti u manjini u odnosu na muškarce i brojčana nadmoć momaka, kako ''idemo'' ka mlađem životnom dobu, sve je veća.  Npr. ukupan broj muškaraca koji imaju od 20 do 34 godine je za 2,3% veći od svih devojaka u istoj životnoj dobi (prema Demografskoj statistici-2004. Republikog zavoda za statistiku).[3] 

Devojke ili ''mlade žene'' tek od 34 godine života (maliciozni momci bi rekli prekasno) postaju brojčano nadmoćne nad muškarcima i ta se razlika povećava, da bi ih npr. u poznim sedamdesetim bilo skoro duplo više.

Dakle do sredine tridesetih godina životne dobi, broj mušaraca u Srbiji je veći od broja žena, pa zaista ne važe priče o silnim devojkama koje nemaju prosce samo zato što je ih je više od broja momaka (biće da su neki drugi razlozi u pitanju). Razlog za ovu pojavu je vrlo jednostavan, momaka je više zbog nešto veće verovatnoće da se rodi dete muškog pola (skoro 6%), jer je ''muški hromozom'' brži, te je veća šansa da oplodi jajnu ćeliju.

Ukupni broj žena je veći zbog toga što one u proseku žive preko pet godina duže od muškaraca, a kada je u pitanju populacija koja nije u poznim godinama razlog je veća emigracija kao i manja smrtnost po osnovu ratova, kriminaliteta, saobraćajnih nesreća, smrtnih povreda na radu, suicida itd.

I referentne projekcije za narednih pet, deset i petnaest godina nisu ohrabrujuće za momke, čija će brojčana nadmoć čak povećavati te, samim tim, teoretski, i smanjivati mogućnost izbora partnerke. Naime, godine 2022. u životnoj dobi od 20 do 34 biće ih čak za 4,4% više do broja devojaka.[4] Dakle, statistika kaže: devojke čekajte, dolazi vaših petnaest minuta (slave), kako bi rekao Edi Vorhol(a).

Interesantna je i statistika brakova, koji postaju sve manje popularni i od kojih svaki treći propadne (čak oko 10 000 razvoda 2002, a samo pre deceniju bilo ih je za trećinu manje). Pomera se i starosna granica ulaska u brak i danas je ona za ''momke'' blizu 33 godine a za devojke skoro 29. Indikativno je i da, prema skorašnjim podacima, u našoj zemlji ima znatan broj neoženjih (887 hiljada), neudatih (654 hiljade) kao i razvedenih (253 hiljade).


 

[1] Tačan broj mušaraca u Srbiji 2004. godine iznosi: 3 629 194, a žena: 3 833 963.

izvor: Demografska statistika-2004. Republički zavod za statistiku.

[2] Naravno, ovo ne važi za seoska područja gde su devojke retkost i pravo blago.

[3] Kojih je, inače, oko 749 000. 2004. godine. 

[4] Demografska statistika-2004. Republički zavod za statistiku.

 




Komentari (121)
Sakrij replike | Pošaljite komentar 

Jelica Greganović  21:03 11.09.2007
Preporuka: 0

E, da sam

#Link  Replika: 7
juče umrla, ne bih znala da sam u fertilnom periodu...moraću da se naviknem na to...a sve me nešto strava, da dok se naviknem, izaći ću iz istog...fertilno...čudo!
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
ivana23  21:13 11.09.2007
Preporuka: 0

Re: E, da sam

Jelica Greganović
juče umrla, ne bih znala da sam u fertilnom periodu...moraću da se naviknem na to...a sve me nešto strava, da dok se naviknem, izaći ću iz istog...fertilno...čudo!

Nemoj mnooogo da se navikavas - da te ne iznenadi jos neki prestolonaslednik ili princeza...
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Drago Kovacevic  22:06 11.09.2007
Preporuka: 0

Re: E, da sam

Jelica Greganović
juče umrla, ne bih znala da sam u fertilnom periodu...moraću da se naviknem na to...a sve me nešto strava, da dok se naviknem, izaći ću iz istog...fertilno...čudo!

Pa proveri, šta te košta..o)))
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
v.stojkovic  22:27 11.09.2007
Preporuka: 0

Re: E, da sam

Za Jelicu: Ne daj se Ines!
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
zarkov  02:07 12.09.2007
Preporuka: 0

Re: E, da sam


nije bitan samo fertilni period nego i raspolozenje za fertilizaciju:)))
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Jelica Greganović  07:42 12.09.2007
Preporuka: 0

Dragi moji, ja

sam se nafertilara (ako to to znači) da glavu ne dižem od posledica...bogu božije i caru carevo...moraće drugi sad da fertiliraju, ja sam imala tri SC, tako da više ni pomisliti na dodatne naslednike.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Goran Nikolić  11:09 12.09.2007
Preporuka: 0

Re: E, da sam

tačno, a raspoloženja,
odnosno ''volje'' (po Ničeu) kod žena
taško je naći
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Ana WithAFamilyNameTooHardToPron  18:49 12.09.2007
Preporuka: 0

kopulacija i fertilizacija

Citam u Times-u za vikend kako je pad natalieta u Rusiji inspirisao gradonacelnika nekog mesta da proglasi 12. oktobar drzavnim praznikom za parove u fertilnom periodu sa idejom da oni tada ne rade (na poslu) vec da se patriotski posvete povecanju nataliteta.
Racunica je da ce se deca zaceta na taj dan roditi na dan drzavnosti Majcice Rusije. Kad bi jos samo sve Ruskinje ovulirale patriotski sinhronizovano sa drzavnim parznicima...
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Queeria  21:25 11.09.2007
Preporuka: 7

Pomalo gadno...

#Link  Replika: 7
Ne bih umeo baš najboje da objasnim zašto, ali dok sam čitao ovaj tekst bilo mi pomalo gadno... Sve te reči nadmoć, "lepši" pol, fertilni period - ovo me asocira na neku poljoprivredu, a tek heteroseksizam koji se provlači kroz tekst...

I referentne projekcije za narednih pet, deset i petnaest godina nisu ohrabrujuće za momke, čija će brojčana nadmoć čak povećavati te, samim tim, teoretski, i smanjivati mogućnost izbora partnerke


Evo ja ću da otvorim pedersku kancelariju za zbrinjavanje viška...
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
carly  21:37 11.09.2007
Preporuka: 0

Re: Pomalo gadno...

zar uvek imas resenje prosto neverovatno :)
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Queeria  21:39 11.09.2007
Preporuka: 0

Re: Pomalo gadno...

Stvoren sam bre za političara, za sve probleme imam rešenje :))
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Nebojša Milenković  21:57 11.09.2007
Preporuka: 0

Peđu za predsednika (nečega)

Stvoren sam bre za političara, za sve probleme imam rešenje :))

+ za svako rešenje imaš problem
što, takođe, nije beznačajno!
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Drago Kovacevic  22:08 11.09.2007
Preporuka: 0

Re: Pomalo gadno...

Queeria
Ne bih umeo baš najboje da objasnim zašto, ali dok sam čitao ovaj tekst bilo mi pomalo gadno... Sve te reči nadmoć, "lepši" pol, fertilni period - ovo me asocira na neku poljoprivredu, a tek heteroseksizam koji se provlači kroz tekst...

I referentne projekcije za narednih pet, deset i petnaest godina nisu ohrabrujuće za momke, čija će brojčana nadmoć čak povećavati te, samim tim, teoretski, i smanjivati mogućnost izbora partnerke


Evo ja ću da otvorim pedersku kancelariju za zbrinjavanje viška...

A, ne Peđa. Crkva ima monopol. Manastiri..o)))
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Goran Nikolić  22:14 11.09.2007
Preporuka: 0

Re: Pomalo gadno...

izvinjenje
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Queeria  22:38 11.09.2007
Preporuka: 0

Re: Pomalo gadno...

Pa valjda će do 2008. godine da dozvole da na tržište uđe i drugi operater, koji će da zbrine sve te jadne neoženjene momke.... Mmmmmmmm neoženjeni momci...

   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
antioksidant  08:23 12.09.2007
Preporuka: 0

Re: Pomalo gadno...

Evo ja ću da otvorim pedersku kancelariju za zbrinjavanje viška...

al da nadjes i stranog sponzora, pa da budes pravi domaci izdajnik (ili nejpatriota - kako li je sada moderno)
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
eli  21:30 11.09.2007
Preporuka: 0

Razlog za ovu

#Link  Replika: 24
pojavu je vrlo jednostavan,momaka je vise zbog nwsto vece verovatnoce da se rodi dete muskog pola,jer je "muski hromozom" brzi,te je veca sansa da oplodi jajnu celiju"
Dali to znaci da, cak i da je natalitet u porastu,statistika se ili nece ili veoma malo menjati?
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Jelena Krajšić  21:36 11.09.2007
Preporuka: 0

Re: Razlog za ovu

momaka je vise zbog nwsto vece verovatnoce da se rodi dete muskog pola,jer je "muski hromozom" brzi,te je veca sansa da oplodi jajnu celiju"

Nisam stručna ali to bi značilo da na planeti ima više muškaraca nego žena, a nema.
Nije valjda muški hromozom "brži", šta god to značilo, samo u Srbiji?
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Queeria  21:41 11.09.2007
Preporuka: 0

Re: Razlog za ovu

Žena ukupno ima više, jer muškarci kraće žive...
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
nikson  21:41 11.09.2007
Preporuka: 0

Re: Razlog za ovu

Nije valjda muški hromozom "brži", šta god to značilo, samo u Srbiji?


jeste
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
eli  21:47 11.09.2007
Preporuka: 0

Re: Razlog za ovu

Jelena Krajšić
momaka je vise zbog nwsto vece verovatnoce da se rodi dete muskog pola,jer je "muski hromozom" brzi,te je veca sansa da oplodi jajnu celiju"Nisam stručna ali to bi značilo da na planeti ima više muškaraca nego žena, a nema. Nije valjda muški hromozom "brži", šta god to značilo, samo u Srbiji?

Sigurno nije ,ali pominje se Republicki zavod za statistiku,tako da rec je o Srbiji.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
eli  21:58 11.09.2007
Preporuka: 0

Re: Razlog za ovu

nikson
Nije valjda muški hromozom "brži", šta god to značilo, samo u Srbiji?jeste

Kako onda u Srbiji ima toliko porodica samo sa cerkama?Evo,komsija isao na cetvrto da bi dobio sina.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Queeria  22:01 11.09.2007
Preporuka: 0

Re: Razlog za ovu

Crna magija... Sigurno ga vezala bivša devojka, koju je ostavio ucveljenu, pa ga proklela da pravi samo ženskadiju...
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
eli  22:04 11.09.2007
Preporuka: 0

Re: Razlog za ovu

Queeria
Crna magija... Sigurno ga vezala bivša devojka, koju je ostavio ucveljenu, pa ga proklela da pravi samo ženskadiju...

Ha ha,dobar razlog!
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Goran Nikolić  22:16 11.09.2007
Preporuka: 0

Re: Razlog za ovu

nema to veze sa natalitetom
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Goran Nikolić  22:17 11.09.2007
Preporuka: 0

Re: Razlog za ovu

ne, svugde u svetu se radja vishe
muskih beba
to su naucnici (tj. naucnik) u Britaniji
vec u 17 veku ustanovili
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Goran Nikolić  22:19 11.09.2007
Preporuka: 0

Re: Razlog za ovu

da, zena ima vishe jer muskarci
za 5 do 6 godina, u proseku, krace zive
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
eli  22:25 11.09.2007
Preporuka: 0

Re: Razlog za ovu

Goran Nikolić
ne, svugde u svetu se radja vishe muskih bebato su naucnici (tj. naucnik) u Britanijivec u 17 veku ustanovili

Eh,onda jos nisu saznali za Radovana Treceg i njegov recept!
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
BebaOdLonchara  22:35 11.09.2007
Preporuka: 0

Re: Razlog za ovu

Nisam stručna ali to bi značilo da na planeti ima više muškaraca nego žena, a nema

pa oni ginu u ratu ;-)
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Drago Kovacevic  22:39 11.09.2007
Preporuka: 0

Re: Razlog za ovu

BebaOdLonchara
Nisam stručna ali to bi značilo da na planeti ima više muškaraca nego žena, a nema

pa oni ginu u ratu ;-)

Žive kraće, fizički se više troše i žive nezdravo...
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Jelena Krajšić  22:59 11.09.2007
Preporuka: 0

Re: Razlog za ovu

Drago Kovacevic
BebaOdLonchara
Nisam stručna ali to bi značilo da na planeti ima više muškaraca nego žena, a nema

pa oni ginu u ratu ;-)

Žive kraće, fizički se više troše i žive nezdravo...

ok, ispala glupa u društvu.
posumnjala bez mnogo razmišljanja u priču o tome da su muški hromozomi "brži".
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Drago Kovacevic  23:09 11.09.2007
Preporuka: 0

Re: Razlog za ovu

Jelena Krajšić
Drago Kovacevic
BebaOdLonchara
Nisam stručna ali to bi značilo da na planeti ima više muškaraca nego žena, a nema

pa oni ginu u ratu ;-)

Žive kraće, fizički se više troše i žive nezdravo...

ok, ispala glupa u društvu.
posumnjala bez mnogo razmišljanja u priču o tome da su muški hromozomi "brži".

Ma ne znam ni ja Jelena jeli ovo što sam napisao tačno, ali mi se čini logičnim...
pozz
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Goran Nikolić  23:24 11.09.2007
Preporuka: 0

Re: Razlog za ovu

nisu, sta ce,,,,,,,,
na kog Radovana mislite
sic
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
eli  23:30 11.09.2007
Preporuka: 0

Re: Razlog za ovu

Goran Nikolić
nisu, sta ce,,,,,,,,na kog Radovana mislitesic

III-od Dusana Kovacevica!Pravio je zensku decu iz specificne poze!
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Goran Nikolić  23:33 11.09.2007
Preporuka: 0

Re: Razlog za ovu

sic,
posramili ste me
ja mislim da to zavisi od hromozoma
x i y, pa koji ubode jajnu celiju
sic
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
eli  23:39 11.09.2007
Preporuka: 0

Re: Razlog za ovu

Goran Nikolić
sic, posramili ste meja mislim da to zavisi od hromozomax i y, pa koji ubode jajnu celijusic

Eto vidite,Dusan Kovacevic je resio da ne budete u pravu!
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Goran Nikolić  23:42 11.09.2007
Preporuka: 0

Re: Razlog za ovu

ovde treba dodati
da posebno u Kini i Indiji
gde se vodi politika za smanjivanje nataliteta
mladi parovi,
kada vec moraju da imaju jedno dete
znatno cechce biraju musko
tako da je polna ravnoteža u
nekim krajeviama ovih zemalja narusena
do cak, misilim, preko 15% u korist momaka,
sto je vec opasno po demografske i socijalne trendove
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Jelica Greganović  07:44 12.09.2007
Preporuka: 0

Draga Jelena,

nećeš verovati, ali blizu si objašnjenja...muški spermići su mnogo brži od ženskih, ali kraće traju...ako moraju da malo sačekaju oni se odmah onesveste i ništa od posla...za to vreme ženski spermići putuju polako ali pouzdano, ako treba da se čeka, čekaju i dočekaju :)
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
antioksidant  08:26 12.09.2007
Preporuka: 0

Re: Razlog za ovu

Nije valjda muški hromozom "brži", šta god to značilo, samo u Srbiji?

NIje valjda da sumnjas da jeste?
A i nije "samo u Srbiji" nego "srpski hromozom". NAsi hromozomi su brzi i preko Drine...
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Stijak  13:46 13.09.2007
Preporuka: 0

Re: Razlog za ovu

Jelena Krajšić

Nisam stručna ali to bi značilo da na planeti ima više muškaraca nego žena, a nema.
Nije valjda muški hromozom "brži", šta god to značilo, samo u Srbiji?

Pa, radja se više muškaraca, pa odnos brojnosti u pojedinim zemljama zavisi od prosječne starosti gradjana te zemlje. To važi za cijeli svijet, a ako nekog interesuje evo naučnog objašnjenja:

Naime, ljudski se genom sastoji od 22 autozomska para (autozom - hromozom koji je identičan kod muškarca i žene) i XX kromozoma kod žene i XY hromozoma kod. Naime, Y hromozom je nastao tako što se izgubio jedan krak X hromozoma, pa je Y hromozom lakši i ima manje genetskog materijala. Zbog toga u trci do jajne ćelije muški spermatozoidi imaju malu prednost jer su malo lakši. Opet, žene imaju malo više genetskog materijala pa joj to pruža malo veću zaštitu od genetskih bolesti i loših mutacija te žene u prosjeku duže žive.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Stijak  13:57 13.09.2007
Preporuka: 0

Re: Razlog za ovu

Stijak

Pa, radja se više muškaraca, pa odnos brojnosti u pojedinim zemljama zavisi od prosječne starosti gradjana te zemlje.

Malo djeluje nejasno moje rezonovanje jer sam zaboravio da dodam da žene duže žive. Cijela rečenica bi trebala da bude:
Pa, radja se više muškaraca, ali žene duže žive, pa odnos brojnosti u pojedinim zemljama zavisi od prosječne starosti gradjana te zemlje.

Ne radi edit, pa moram ovako, sorry
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
v.stojkovic  22:05 11.09.2007
Preporuka: 0

Statistika i devojke

#Link  Replika: 8
Statistika ti dobro ide, ne znam kako stojiš sa devojkama, hoću da kažem razumeš li i njih tako dobro.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
nikson  22:06 11.09.2007
Preporuka: 0

Re: Statistika i devojke

doktor stojkovic?
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
v.stojkovic  22:10 11.09.2007
Preporuka: 0

Re: Statistika i devojke

v.stojkovic je dovoljno.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Goran Nikolić  22:13 11.09.2007
Preporuka: 0

Re: Statistika i devojke

pa ne mogu se bash pohvaliti
ali moje empiricke, odnosno statisticke analize
mi govore da ce morati da mi krene

dakle, nikakvi zakljuchci,
pa makar i zene bile u pitanju,
apriorno
sic....
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Goran Nikolić  22:13 11.09.2007
Preporuka: 0

Re: Statistika i devojke

tako neshto,
mada ja mislim da je tu stvar naduvana
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
v.stojkovic  22:23 11.09.2007
Preporuka: 0

Re: Statistika i devojke

A koje je, ne daj Bože, sttičko otstupanje, u tvojim statističkim analizama da li je na nivou 0.005 ili 0,001, a varijanca i kovarijanca, o HI faktoru da i ne pitam. Da, da rano je za zaključke.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Goran Nikolić  23:22 11.09.2007
Preporuka: 0

Re: Statistika i devojke

ovo je prijatelju
najjednostavnija statistika
nema potreba za slozenijim metodama,
osim ako se ne pojavi g. Zeljka Buturovic
da me razbije u paramparchad
sic........
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Covek u belom  10:58 12.09.2007
Preporuka: 0

Re: Statistika i devojke

Goran Nikolić
pa ne mogu se bash pohvaliti
ali moje empiricke, odnosno statisticke analize
mi govore da ce morati da mi krene
Da citiram N. Bjekovica, po zakonu velikih brojeva ce morati da ti krene :)))).
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Goran Nikolić  11:07 12.09.2007
Preporuka: 0

Re: Statistika i devojke

hvala ti, o Hegemone:-)
verujem i nadam se da si u pravu

veliki pozdrav
by Goranche
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
kuki  22:27 11.09.2007
Preporuka: 0

Sta je bre ovo?

#Link  Replika: 2
Zbunjuju me sledece tvrdnje:
Na primer, ukupan broj žena koje imaju između 20 i 39 godina je za 1,3% manji od broja muškaraca u istoj životnoj dobi[2]. Rezultati su još porazniji za žene, ako životnu dob ''pomeramo'' ka nižem broju godina (npr. od 17 do 35 ili slično). Naime, devojke će uvek biti u manjini u odnosu na muškarce i brojčana nadmoć momaka, kako ''idemo'' ka mlađem životnom dobu, sve je veća.
Devojke ili ''mlade žene'' tek od 34 godine života (maliciozni momci bi rekli prekasno) postaju brojčano nadmoćne nad muškarcima i ta se razlika povećava, da bi ih npr. u poznim sedamdesetim bilo skoro duplo više.
I referentne projekcije za narednih pet, deset i petnaest godina nisu ohrabrujuće za momke, čija će brojčana nadmoć čak povećavati te, samim tim, teoretski, i smanjivati mogućnost izbora partnerke.

Da sam neka sifrazentkinja, opasno bih reagovao...
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
sladja82  22:48 11.09.2007
Preporuka: 0

Re: Sta je bre ovo?

ma bitno je da smo inache nadmocne
ali samo ne brojcano
to ne
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Goran Nikolić  23:20 11.09.2007
Preporuka: 0

Re: Sta je bre ovo?

ne znam sta je nejasno
to su podaci statistike
i nisu uopste specifikum Srbije
vec skoro svih zemalja
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
sladja82  22:47 11.09.2007
Preporuka: 0

2022 g. super

#Link  Replika: 1
dobra je ova statistika
daje nadu
ha ha ha
a tek 2022 godine,
sestre
nece biti problema
s momcima
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Goran Nikolić  23:17 11.09.2007
Preporuka: 0

Re: 2022 g. super

to ti je optimizam
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
G r o f  22:49 11.09.2007
Preporuka: 0

Uvek neke zablude.

#Link  Replika: 12
Nerma tu nikakve zablude. Hoću dve žene na jednog muškarca i ...tačka.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Drago Kovacevic  22:52 11.09.2007
Preporuka: 0

Re: Uvek neke zablude.

G r o f
Nerma tu nikakve zablude. Hoću dve žene na jednog muškarca i ...tačka.

Grofe imam dilemu pa da te konsultujem: - reci mi jeli bolja jedna od četrdeset ili dve od dvadeset..o)))
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Goran Nikolić  23:15 11.09.2007
Preporuka: 0

Re: Uvek neke zablude.

setio sam se one price
o Banja Luci,
to je jedna od najvecih gluposti,
odnosno lazi
bivse Jugoslavije (o 7 devojaka ili cak 17 na jednog momka)
odnos je verovatno maksimalno bio
do 10% u korist devojaka,
zbog, verovatno, vece emigracije devojaka iz okolnih sela i gradova
slutim da je ta legenda
opstala zahvaljujuci dosljacima,
koji su za razliku od svojih malih mesta,
vidjali veliki broj zena na ulicama
za njih velikog grada
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
G r o f  23:16 11.09.2007
Preporuka: 0

Re: Uvek neke zablude.

Drago, tebi predlažem jednu od četrdeset, jer je, prekomerna doza žena, opasna po život, a sebi dve od dvadeset, jer sam sklon suicidu..
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
nikson  23:20 11.09.2007
Preporuka: 0

Re: Uvek neke zablude.

tri od 17 god :o)
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Drago Kovacevic  23:22 11.09.2007
Preporuka: 0

Re: Uvek neke zablude.

G r o f
Drago, tebi predlažem jednu od četrdeset, jer je, prekomerna doza žena, opasna po život, a sebi dve od dvadeset, jer sam sklon suicidu..

Eto...a ja ne znam bi li te poslušao..Nekako, volim rizik...o))
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
pidola  23:30 11.09.2007
Preporuka: 0

Re: Uvek neke zablude.

nemoj da nasedas drago,grof misli samo na sebe. :)))

i kako vas dvoje tako?
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Drago Kovacevic  23:33 11.09.2007
Preporuka: 0

Re: Uvek neke zablude.

pidola
nemoj da nasedas drago,grof misli samo na sebe. :)))

i kako vas dvoje tako?

Ma ovo je samo reakcija na statistiku..o)
pozz
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Goran Nikolić  23:36 11.09.2007
Preporuka: 0

Re: Uvek neke zablude.

ljudi,
pa ja mislio da napravim ozbiljnu temu,
kad ono vidish.....
neka.......
salbi smo na te mlade, fertilne zene....
posebno sto ih je manje
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Radojicic  03:24 12.09.2007
Preporuka: 0

Re: Uvek neke zablude.

Goran Nikolić
lju